Loaks storauksjon 11. mars (lillestrøm og omegn akvarieklubb) (side 2)

For min del er jeg avhengig av veldig stillegående pumpe, så komplett med noe som høres ut som en gammel boble er ikke veldig spennende...
Etter å ha sett gjennom hva jeg har, ser det ikke ut til at jeg klarer å få til noen komplette pakker, så da selger jeg det heller separat
Tar med

Pseudacanthicus cf. leopardus, L114 F1
Palettciklide lekspar
Labidochromis hongi leksgruppe 1+3

Interesse for store korkrør ? str. 1 meter med hulrom inni
Ikke dumt
separat trenger ikke være dumt så lenge man finner det man skal ha her og der. For min del har jeg fått sykdom i det eneste karret jeg har litt ledig plass i 2 dager før auksjonen. ARGH sier man til slikt.
Jeg og Ole kommer fra moss med litt greier Vi tar også med en kasse med noe spennende fra Dahls Dyrerike.
Genialt!
Tar dere med noe medisin? Selvkomponert eller annen?

Må ta meg en tur til dere igjen snart. Har abstinenser efter turen med medlemsklubben sist.
Nå har jeg somlet meg til å sende mail for selger nr.

Har pakket noe planter, som jeg håper er gode nok til en storauksjon.

- 2 store sverdplanter(sammen)
- 2 store dusker med javabregne
- buskas som jeg må finne igjen navnet på...

Og heldigvis kom jeg på at auksjonen skal holde på Kløfta, og ikke i Lillestrøm :o)
Har funnet fram

- 3 stk scalare der to av dem er lekspar, usikker på hvem som leker med hvem.
- noen poser med flakfor
- en stor dott med javamose fordelt i 2 - 3 poser
- javabregne
Da har alle som har sendt mail innen nå fått utdelt selgernummer. Man kan også få selgernummer på auksjonen i morgen, men foretrekker mail. Gleder meg stort til morgendagen!

Herfra ble det diverse akvarieutstyr til selgerbordet og en gruppe med guppy.
Jeg kan ta med noe medisin fra butikken i morgen tidlig om man spesifiserer hva man trenger nå er det natta her, snakkes i morgen folkens
Esha 2000
er genialt, jeg har også hørt svært positive ting om den som er oppkalt efter butikken.
Da er loddpremiene på plass, mottaket åpner straks og lokalet ser bra ut! Velkommen folkens!
Da er jeg ferdig pakket !

Straks på tur til Kløfta med planter og fisk.

Det som blir med er bl.a.

- L144 hunner
- Corydoras Arcuatus
- Klovnepleco
- Vamyrpleco
- Botia striata

Takker alle som møtte i dag for en super auksjon! Jeg er storfornøyd med arrangementet, kjøp og salg. Tar gjerne i mot tilbakemeldinger siden vi gjorde mye annerledes enn tidligere, som lokale, mottak og økt minstepris.
Skjønner at alle var litt slitne og ville hjem, men loddtrekning gikk litt fort og kaotisk. En liste som ble lest opp fort og gæli. Ellers vel gjenomført.
Det var bra lokaler og arrangement. Eneste som var litt dumt var vel at det var satt på samme dato som sarp auksjonen, kunne muligens vært at fler hadde kommet da, who knows?

Men var nok varer å velge mellom og en god latter er aldri å forakte på en auksjon.
Vel gjennomført

JørgenK
Det var bra lokaler og arrangement. Eneste som var litt dumt var vel at det var kombinert isammen med sarp auksjonen, kunne muligens vært at fler hadde kommet da, who knows? Men var nok varer å velge mellom og en god latter er aldri å forakte på en auksjon. Vel gjennomført :)

Synd bare at de la auksjon til samme dato som sarpsborg....
Synes gjennomføring og lokaler var veldig bra (men det var min første auksjon, så jeg har ikke noe å sammenligne med...). Veldig fornøyd med dagens fangst. Og så vil jeg takke damene i kiosken som bestakk min totalt uinteresserte mann, slik at jeg fikk med meg hele auksjonen!
Kaja
Synd bare at de la auksjon til samme dato som sarpsborg....

Blir feil å legge skylden på den ene eller andre klubben i denne situasjonen, da grunnen rett og slett var mangel på kommunikasjon. Fra nå av vil LOAK kontakte Oslo, Drammen, Moss, Larvik og Sarpsborg i forhold til auksjoner for å unngå at dette skjer igjen. Er veldig synd når slikt skjer, men vi oppdaget Sarpsborg-auksjonen for sent til å flytte vår auksjon. Men nå vil vi i alle fall gjøre vårt for å unngå det
Plussmedlem
Har ikke blitt lagt noen skyld på hverken den ene eller den andre klubben her, det ble kun sagt at det var synd at LOAK og Sarp hadde på samme dag... Hadde det IKKE vært lagt til samme dag så hadde vi (Kaja, Milo og sikkert et par til) fylt bilen og dratt til Kløfta.
Men som det blir nevnt er kommunikasjon klubbene i mellom fint for å unngå kollisjoner sånn.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap