Slette/fjerne (side 2)

Er veldig enig med deg Wargtass; det er jo så fryktelig vanskelig å finne fram i det virrvarret der...
Dere skal huske på at tingene er aldri så enkel som det man tror. Det at det fremkommer flere innlegg fra samme tråd betyr ikke at det er dubletter.

La oss si at man poster et svar i en tråd som er 128 sider lang. Har man ikke med nummer på innlegget i tråden så lander man på første post i tråden og man må lete seg frem gjennom de 130 sidene for å finne akkurat den tråden som man trykte på i oversikten.

Det er en smal sak for Holger å gjøre oversikten såkalt distinct på trådnummer, men dalander man fort i en diskusjon på hvilken av de ti svarene man har gitt i en tråd som man ville ha med i oversikten.

Det jeg ser for meg som kan være en farbar vei er at man får muligheten for å bokmerke tråder på lik linje som man kan bokmerke artikler. Skal poste en tråd på bakrommet og se hva Holger sier om den tanken.
Dere er iallfall på saken
Finnes det en mulighet kanskje, for å lage underarkiv for hver tråd man har innlegg i?
Noe sånt som at du trykker på tråden, så kommer du til neste side, der alle "duplikatene" som jeg kallte det, ligger? Kan det være en ide??
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap