Storauksjon i bergen akvarie klubb ? (side 2)

Ivar og Tone
Lenger nede her under hva skjer finner du link til møtet i klubben neste onsdag.. Du er velkommen da også:)

Jeg kommer nok... også blir jeg nok medlem.
Har noen planter som formerer seg i bare pokker så det blir litt hvis jeg blir med. Selger og kanskje to scalarer...
Supert) Velkommen skal du være)
Takk.
Hvor tid er storauksjonen da?
Snakk om 15 april trur eg) Får sikkert mer info på møtet til uken tenker eg
15. april er en veldig flott dag for auksjon (iallefall for meg )
MVH Pål
Pål sine fisker
15. april er en veldig flott dag for auksjon (iallefall for meg :) ) MVH Pål

Får en endelig avgjørelse på onsdag . Du må komme på møtet
Men... er jeg med dere?
Det er jo junior og senior grupper = )
Akvariefan
Men... er jeg med dere? Det er jo junior og senior grupper:-( = )

Vi har ikke delt opp i junior og senior grupper ennå , men blir nok aktuelt visst folk ønsker det . Tenker då på tidligere tidspunkt på møtet for juniorer visst vi er mangen nok . Men vi blor nok en god gjeng på neste møtet . Æ
Jeg er så ny at det blir bare noen spørsmål. Hvor skal møtene være? Møtes alle medlemene utenfor bygningen? Er bare redd for å ikke finne fram.
Se her inne du

http://www.bergenak.org/

Og om du er redd for ikkje finne fram kan sikkert noen i styret ta kontakt med deg
Så det er i gimlehallen...
Det pleier å være i Gimlehallen ,men pga. dobbeltbooking denne gang,så blir det i
Turnhallen som like ved. ikke vanskelig å finne ,.Men hvis du vil så kan jeg sende deg mitt mobnr. og du kan ringe meg når du er der hvis du ikke finner frem.
Du er hjertelig velkommen og sikkert kjekkt for det å treffe andre akvarister også

Takk men da vet vi hvor det er!
Supert
Hvis det er andre spørsmål du har i forbindelse med neste møte ,så spør gjerne i tråden om Bergen akvarieklubb møte 29.02 da denne tråden egentlig handler om storauksjonen
Akvariefan
Takk men da vet vi hvor det er!

Send meg gjerne en mail eller noe sånt . Så skal du alltid få transport
Tusen takk men vi vet hvor det er
Takk for tilbudene alle snille medlemer (som har tilbødt meg da)
Akvariefan
Tusen takk men vi vet hvor det er:-) Takk for tilbudene alle snille medlemer (som har tilbødt meg da)

Blir kjekt dette her
Kommer gjerne!!! Var inne å svarte for lenge siden i stort håp om at det er mange som vil ha auksjon!=)
Det passet dessverre ikke med auksjonen i fjor for min del- har aldri vært på sånn auksjon før, så jeg krysser alt for at det blir denne gangen (15.04 er krysset av i kalenderen min!=)
Må lage ny tråd no som dato er endelig bestemt)
Veldig spent, hva blei bestemt?
MVH Pål
Tilfeldig bekjentskap
© Irene Nyrud
Reklame for plussmedlemskap