Hvorfor har du navn på fiskene dine? (side 2)

Plussmedlem
Kampfisken min har navn. Etter min mening må alle kampfisker ha navn Røde Ruben heter han. (Utrolig nok akkurat det samme som Wenche V noen innlegg over har kalt en av sine fisker

Ruben er fisken med mest personlighet jeg har. Og han er den eneste fisken som ikke har sin bolig på akvarierommet, men rommet mitt!

Anders K
Kampfisken min har navn. Etter min mening må alle kampfisker ha navn ;-) [B]Røde Ruben[/B] heter han. (Utrolig nok akkurat det samme som Wenche V noen innlegg over har kalt en av sine fisker :-) Ruben er fisken med mest personlighet jeg har. Og han er den eneste fisken som ikke har sin bolig på akvarierommet, men rommet mitt! :)

He, he. En kampfisk og en gurami med samme navn.
Kampfisken min heter Mattis, oppkalt etter en skjønn kollega av meg .-) Ene dalmatiner Hann mollyen min heter Adolf,, en spøk fordi han er en diktator som bestemmer over damene etc ellers er det terroristen,ene ciklide hannen min pga at han er så rampete,men litt bedre nå,men ellers har jeg samme erfaringen som sessa,,, de andre fiskene mine som jeg kalte opp etter mine barn og kolleger døde,,, var i starten før jeg lærte noe men det gjorde at jeg kke vile kalle dem opp etter noen jeg er glad i
Tilfeldig bekjentskap
© morten kjøndal
Reklame for plussmedlemskap