Gul pleco med svarte øyne ? (side 2)

Inaktiv bruker
Hei,

Dette er en gyllen variant av en plecostomus. Fisker har ofte flere folkelige navn, hvor f.eks. leverandøren vår i Sverige kan ha ett navn, kan leverandøren i Danmark ha et annet navn på samme fisk.

Det må også nevnes at dyrebasen vår ikke er blitt tilstrekkelig oppdatert i senere tid grunnet bemanning, så denne fisken har vi dessverre ikke inne på nåværende tidspunkt.
Har du andre spørsmål, er du velkommen til å ta kontakt med oss igjen
--

Roy.
Inaktiv bruker
;P Får følelsen av at de har lite kunskap.
Hahahaha.
Spurte du hvordan de kan forklare at det er to identiske fisker på de to bildene? Kun forskjellig farge, kroppen er den samme?
Det er jo overhodet ingen tvil om at det er samme bilde som du tidligere nevnte. Og den mørke ser jo absolutt mer naturlig ut enn den gule.

Litt sånn typisk at denne fisken ikke finnes på lager da :P
Inaktiv bruker
Ja, sendte et svar om det. ;P Har ikke fått svar enda, sa også at de måtte oppdatere littegrann. :P
Inaktiv bruker
Svar to.
Hei igjen,

Jeg har dessverre ikke det latinske navnet på denne fisken tilgjengelig nå, men jeg skal forhøre meg med leverandøren om hva det er, så skal jeg gi deg tilbakemelding på det så snart vi mottar svar på dette. Det er jo en ganske pen Plecostomus, så vi vil nok ta den inn igjen.

:P
Håper du får latinske navnet :)
håper de tar de inn sånn at jeg kan se at de finnes
Inaktiv bruker
Jeg sa de måtte oppdatere listen ;P heheh, mulig det er akkurat det de har gjort.
Inaktiv bruker
Dette kaller jeg service! :d
Heisann,
Da har vi allerede fått svar på dette fra Credo:
Hej

Vil tro det har været en Hypostomus plecostomus gold i har fået. Den gule variant af Plecostomus.

MVH

Bo
Credo

Så vidt jeg vet og klarer og finne så eksisterer det ingen ekte: Hypostomus plecostomus gold
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap