Kvalitetsauksjon 15 april - moss akvarieklubb (side 2)

Flott tiltak av dere i Moss AK. Og lykke til med Landsmøtet i NAF samme helg.
Jeg tar med noen eksemplarer av en sjelden Nannostomus, Nannostomus marilynae vf, Keisertetra vf, L. cf galaxias L- 240 vf, L- 168 vf, sølvøksefisk vf og noen kardinaltetra vf. Vi sees søndag!
Det blir spennende med en slik auksjon. Vi håper også at landsmøtedelegatene finner fram noen godbiter til denne auksjonen. Det er relativt problemfritt ettersom Elisabeth og Ole stiller med "hotellrom" for langveisfarende fisk fram til auksjonsdagen for dem som har behov for det.

Jeg er ganske sikker på at jeg er blakk søndagskvelden Har satt av en 160 liter til evt maller
Personlig sikler jeg på Nannostomus!
Bjørn Rildå
...Jeg tar med noen eksemplarer av en sjelden Nannostomus, Nannostomus marilynae vf...

Hei Bjørn!
Utifra bildet du har lagt ut i annonsen der du selger denne fisken, KAN dette se mer ut som Nannostomus minimus enn som Nannostmus marilynae.

Det har vært minst to importer til England det siste året der fisk kalt N. marilynae faktisk har vist seg å være Nannostomus minimus, så det hadde ikke vært så rart om dette har skjedd her også.

Er dette bare det navnet selgeren solgte den under, eller er fisken identifisert av andre?

(Om dette faktisk er N. minimus, har du dine ord: "....en sjelden Nannsomus.." enda mer i behold.)
Hoppsann enda mere å bruke penger på ...

Og... når jeg byr på ett objekt, vær snill å vær stille

Hær blir det slossing!
Det var da voldsomt som folk skulle gjøre det fælt for meg at jeg ikke skal dit.. Jeg vil ha Nannostomus!
Rita Aspevik

Får dere tid ,så har jo Bergen Akvarieklubb storauksjon om søndagen
Någon som kjörer fra oslo og har en lr 2 plasser til overs?
En (kanskje) siste påminnelse om kvalitetsauksjonen i Moss i morgen søndag.
Nannostomus minimus
Hei Tom! Og takk for innlegget ditt. De er solgt av levendøren som N. marylinae, har nå sjekket de ut og du har helt sikkert rett. Det er N. minimus. De har heller ikke natt-tegning. Jeg tar med noen på auksjonen i Moss imorgen, og ellers har jeg noen for salg hjemme. Hjertelig takk igjen Tom!
530
En (kanskje) siste påminnelse om [B]kvalitetsauksjonen[/B] i Moss i morgen søndag.

Sukk.. så bare datoen 14. på forsiden og tenkte ikke noe mer over det, men nå vet jeg i hvertfall hvor lokalet er.

Jaja :p
Vil det bli solgt reker på auksjonen?
Plussmedlem
Tja, si det... Står kun fisk i første innlegg.

Forøvrig ligger retningslinjene her :
Skal jeg omformulere spørsmålet da? "Går reker under /som 'fisk' ?"
Da takker jeg for en flott, men så altfor kort auksjon
Her var det mye moro!

L-240 i karet sitt:
[External Image]

[External Image]

PS: og jo, det ble reker på auksjonen

[External Image]

Faktisk ganske gode også!
Tilfeldig bekjentskap
© OME