- Hjem
- Forum
- Gjør det selv
- Bygge enkelt "akvariebord" (side 2)
Bygge enkelt "akvariebord" (side 2)
LOFFALitt of topic, men Er det kun dama, samboern eller kona di som skal ta avgjørelser om hvordan ting og tang skal være i deres felles hjem? Hos meg har jeg okkupert hele kjellern til egen DIY reol samt et av soverommene oppe (røykerom for tiden med reol). Skulle bare mangle at du får ta del i ting og si hvordan DU vil ha det. Jeg ville aldri latt min kone bruke meg som en "tøffel" og rule hele vårt hjem. Vi må faktisk innfinne oss i det at vi har forskjellige inetresser og at det skal respekteres av den andre halvdelen av forholdet. Jeg for min del hadde byttet ut tøfflene med boots eller vernetresko.......
Kan se at du syns jeg virket litt tøffel etter de gangene jeg skrev "dama ville ditt og datt", men det er ikke tilfellet at hun bestemmer alt. Hun er ikke interessert i akvariet i det hele tatt, og som et forsøk på å få henne med spurte jeg om hennes mening når jeg "designet" bordet, og brukte hennes ønsker så godt som jeg kunne slik at hun skulle bli med på moroa. Om det er en eller to hyller er for min del ikke viktig, bare jeg får plass til et par bokser med mat og en håv. Når jeg var i gang med å sette sammen sa hun faktisk at hun ville male, så helt feil var ikke forsøket mitt. Hadde jeg hatt en større leilighet hadde jeg dog kjøpt meg et større akvarium, selv om jeg møtte protest!
Takk for positive tilbakemeldinger
Postet 06.05.12 kl 02:01
Postet 06.05.12 kl 06:21
Postet 06.05.12 kl 11:27
Da var det så og si ferdig, mangler bare korgen!
Måtte nesten ta frem speilrefleksen denne gangen. Er ikke helt på stuen, men på kjøkkenet, men i vår lille leilighet er det ikke langt ifra..
Har også ommøblert litt i akvariet, blant annet flyttet pumpen for å få bedre filtrering. I tillegg oppdaget jeg at roten min nå synker av seg selv, så jeg kunne fjerne steinen som holdt den nede!
Om et par uker skal jeg kjøpe meg noen C. Sterbai, håper det trives. Skal komme med nye bilder når jeg får korgen!
Måtte nesten ta frem speilrefleksen denne gangen. Er ikke helt på stuen, men på kjøkkenet, men i vår lille leilighet er det ikke langt ifra..
Har også ommøblert litt i akvariet, blant annet flyttet pumpen for å få bedre filtrering. I tillegg oppdaget jeg at roten min nå synker av seg selv, så jeg kunne fjerne steinen som holdt den nede!
Om et par uker skal jeg kjøpe meg noen C. Sterbai, håper det trives. Skal komme med nye bilder når jeg får korgen!
Postet 06.05.12 kl 16:59
Postet 06.05.12 kl 16:59
Postet 10.06.12 kl 20:15
Postet 23.11.12 kl 22:47