- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Akvarierom/kjellerstue/bar og furterom med alle rettigheiter (side 2)
Akvarierom/kjellerstue/bar og furterom med alle rettigheiter (side 2)
AreDet er så mange flotte det at det er utrolig vanskelig å velge. Skulle jeg endret på noe på den første jeg bestillte så ville det vært fargen tror jeg. Hadde i grunn tenkt å ha tropheus oppi tanken. Og da hadde den vært perfekt for det er jo en fisk med en del svart på. Men det blei frontosa i stedet som jeg er veldig fornøyd med. Men da skulle je heller hatt en mørk bakgrunn som blei nr 2 jeg bestillte. Er fantastisk fornøyd med det. Mitt forslag til bakgrunn du kan ha er : En stor rot på en av sidene med noen greiner som strekker seg nesten ut i andre enden av bakgrunnen. Feks rota på venstre side av karret med noen litt tjukke og en del tynne greiner som strekker seg mot høyre. Rota og greiner i mørk brun og ha resten av bakgrunn i litt lys gulaktig farge ( noe alla den jeg har) men med noen mørkere partier. Hvis du skjønner hva jeg mener?
ja de e utruli vanskeli å velge,men må bli noe med stein og rot
ja sikkert ikke dumt å ha lysbakgrunn,da de blir lys sand i bunnen
hørest ut som du veit ka du prata om der,tar du utfordringen og hører me dei å fe sette sammen en bakgrunn til meg?
Postet 05.05.12 kl 17:57
Har hørt med de allerede send meg målene og om du skal ha kammer osv så skal jeg spørre om de kan hoste opp noe med rot og Stein. En annen ide jeg fikk var grå med brun rot som i stad? Bare grått i stedet? Det vil kanskje få frem fargene mer i diskusene? Antar det blir hovedfisken?
Send infoen til aregunnerud@gmail.com
Send infoen til aregunnerud@gmail.com
Postet 05.05.12 kl 18:49
AreHar hørt med de allerede :) send meg målene og om du skal ha kammer osv så skal jeg spørre om de kan hoste opp noe med rot og Stein. En annen ide jeg fikk var grå med brun rot som i stad? Bare grått i stedet? Det vil kanskje få frem fargene mer i diskusene? Antar det blir hovedfisken? Send infoen til aregunnerud@gmail.com
heisann
hørest bra ut,skal bli spannandes å høre ka dei seie
ja de e diskus som blir hovedfisk i dette karret
skal sende dei info ei når ei får taki dette
takker for hjelpen
Postet 05.05.12 kl 19:37
Postet 05.05.12 kl 19:42
Postet 05.05.12 kl 20:01
Postet 05.05.12 kl 20:02
Postet 05.05.12 kl 20:06
AreDa var Mail sendt med forespørsel om den grå med rot. Når du har måla og Evt kammer osv så får jeg en pris på det :)
flott
har sendt mail til han som har karret for lagring om han kan sende mei målene
ei e i egypt på jobb og skal heim 17 mai
er de dumt med et kammer i hvert hjørne for gjømming av teknisk utstyr?
Postet 05.05.12 kl 20:11
Postet 05.05.12 kl 20:18
Postet 05.05.12 kl 20:20
Postet 05.05.12 kl 20:25
Postet 05.05.12 kl 20:27
AreSpørsmålet er vel om du skal ha filter bak bakgrunnen eller ikke. Skal du ikke ha det ville jeg absolutt hatt ett stort kammer i hver side. Skal du ha filter bak bakgrunnen så gjemmer du det jo bare der.
ja må tenke på dette da,men ser for meg kammer i hvert hjørne iallefall,de må bli et must,men samtidi så må de nesten være litt sirkulasjon mellom kammera kansje,så kansje et stort hadde vore tingen,så man har muliheiten for å lage et stort filter der bak
Postet 05.05.12 kl 20:32
Postet 05.05.12 kl 21:07
Postet 05.05.12 kl 21:30
Postet 21.05.12 kl 21:22
Postet 21.05.12 kl 21:27
Postet 21.05.12 kl 21:32
Postet 21.05.12 kl 22:48
Postet 21.05.12 kl 22:53