Akvarier hjemme hos meg :) (side 2)

Jeg har vært i dyrebutikken å kjøpt meg 6 stk.Siamesiske algespisere i dag,fordi jeg begynner å bli veldig lei av å skrubbe bort penselalger på røtter og inventar i karene mine.Jeg har prøvd det meste i kampen mot penselalger,uten at noe har virket av den grunn.Så nå er det saene sin tur.Jeg håper dem spiser seg gode og mette på penselalger,hvis dem ikke gjør det så vet jeg ikke hva jeg gjør.Jeg mister nesten lysten til å fortsette med akvariehobbyen pga. av dette her jeg huff(
Scalareparet mitt har lagt egg i dag Sist gang dem la egg,så spiste dem opp alle eggene etter 2 dager.Det skal bli spennende å se hvor mange dager det går nå
Jeg må nesten legge ut et bilde av kampfisken min,han er en raring der han henger på hode inne i buskaset Han kan henge sånn i evigheter å bare glane på de andre fiskene)
Det er visst ikke bare kampfisken som slapper av her i huset )


[External Image]
Nå har jeg endelig fått satt opp det nye utv.filteret i 240 litern,en Fluval 406,jeg er kjempefornøyd med detJeg tror fiskene mine ble fornøyde også jeg gittHer er det noen bilder av dem
Jeg var innom Buddy for å kjøpe litt rådasand til det ene karet mitt i dag.Der hadde dem selvfølgelig fått inn mange fine kampfiskjenter.Den ene måtte jo bare bli med meg hjem Her er det noen bilder.
Her er det noen bilder av den nye kampfisken min,han bor i 240 litern sammen med 5 kampdamer.Det ser ut som han storkoser seg
Jeg måtte bare sette inn noen bilder av min scalare han.
Han har blitt en stor og vakker scalare.
Han bor sammen med 3 yndige scalaredamer i 240 litern

Pen scalare som har litt uvanlig utsende.
Jeg stakk innom Tam på Alnabru i dag,for å ta en titt.
Men som de fleste akvarister vet,så blir det ikke bare en titt.
Jeg kom da ut igjen med 3 båndguramier og flyteplanter
Her er det noen bilder av dem.
Tenkte at jeg skulle sette inn noen bilder av
kampfiskene mine.
Som dere ser,så går det an å ha dem i selskapskar
også.
Her er det hverken finnenapping eller jaging
Hvor kjøper du disse vakre damene?!
Bilde av min Crowntail ->
Akurratt nå kosern seg ved filteret :P
Heisann, vakker Crowntail du har,det ser ut som den har samme farge
som den ene kampfisken min
Kampdamene mine har jeg kjøpt i forskjellige dyrebutikker
Her er det noen bilder av den nye kampjenta mi.
Jeg må jo bare si at jeg har blitt litt hekta på kampfisker.
Tok med et bilde av kampgutten også
Nydelige bilder av kampfiskene. Har også veldig sans for kampfisker, synd man bare kan ha 1 hann i hvert akvarium
Jeg gir dem flakfor og røde mygglarver, dem spiser
også av tablettene til corydorasene.
Men,det er nok røde mygglarver som er favoritten
Hvor kjøper man mygglarver jeg mater min blodorm, men min liker ikke flakfor som er av krill, så jeg vil vite hvor man kjøper bare mygglarver uten flakfor som følger med!
Frosne røde mygglarver selges i de fleste dyrebutikker.
Røde mygglarver og blodorm er det samme
Fikk tak røde mygglarver idag!
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap