Er dette corydoras sterbai eller har jeg fått feil? (side 2)

Kan du ikke bytte med vedkommende som har fått Trilineatus da ,han/hun må jo være litt skuffet over å ha fått feile fisker og ?

Ellers så blir jo Sterbaiene ganske store ( ihvertfall mine) så 54 liter vil jo etter en stund kanskje bli for lite til de. Meeeen du får kanskje et større kar til den tid
Det blir nok vanskelig å gi de fra seg, for de er så hyper og morsomme allerede! Vurderer nesten å beholde de. Vurderer også bytte ut kampfisken og ancistrusen med et par ekstra Trilineatus og gjøre karet om til et arts- og biotopakvarium, men jeg vet ikke helt!
Tror nok du gjør rett i dette
Håper det! Hvor store er en Trilineatus når den har nådd kjønnsmoden alder?
Stemmer i at det kan være en god plan, de er virkelig morsomme og sjarmerende. De var den første typen corydoras jeg fikk, og de lekte uten at jeg gjorde noe som helst (og uten at jeg hadde peiling på hva jeg holdt på med haha)
Hei

Du gjør det rette ved og beholde disse fine trilineatus coryene.

En ekstra opplysning:

Det er ikke smart og ha sterbai og trilineatus i samme kar.

Grunnen er at disse kan krysse seg.
Noe jeg selv har fått erfare.
Dobbelelt postet: Sorry
Da har jeg vært hos dyrebutikken, avbestilt Sterbaiene og bestilt et par ekstra Trilineatus De kostet også 18kr mindre enn Sterbai, så det blir litt billigere
En skikkelig vinn-vinn situasjon! grattis!
Takker Tok meg også friheten til å omøblere litt i akvariet. Tok ut den roten jeg hadde, som dessverre var alt for myk, og satte i en mopani rot. I tillegg fjernet jeg rundt 10 av 20 blad på javabregnene som var stygge og algegrodde. Ser litt stusselig ut, men blir bedre når de får vokst litt! Coryene er allerede mye mer aktive etter at det ble mer åpen bunn!
Om dere vil lese mer om hvordan det går med coryene fremover skriver jeg i min personlige tråd
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap