Sand til ferskvann (side 2)

jeg trenger raskt 100kg sand er sand,det kommer an på prisen
Synes du tar ganske mye for sanden, denne sanden koster foreksempel 340 kroner, mens her koster den 26.95 dollar, som blir cirka 160 kroner. Skriver ikke dette for å være slem, bare lurer på hvorfor den koster så mye mer.
om du vil ha fin sand så kontakt meg, er gratis, bare å kjøre og hente selv i Rokke
telf 48182031
om du titter på tråden min
http://akvaforum.no/forum.cfm?thread_id=68964
sanda som er akvariet til Gjedda er henta i Rokke
-Hansen
Synes du tar ganske mye for sanden, [URLBLOCK1] sanden koster foreksempel 340 kroner, mens [URLBLOCK2] koster den 26.95 dollar, som blir cirka 160 kroner. Skriver ikke dette for å være slem, bare lurer på hvorfor den koster så mye mer.

Skal vi sammenligne andre priser med USA? Seriøst!

Det er en god grunn for "mine" priser. Hvis norsk stat ikke tok mer enn 50% i Moms på alt man selger (ja, tenk pris + frakt + tollavgift + moms ved innførsel av varer + liten provisjon + moms til bruker). Jeg har allerede redusert mange priser i nettbutikken etter å ha fått kommentar om hvor dyrt er alt. Men dette er da litt irriterende å høre hver gang man tenker på lønnsnivå og alle andre priser i Norge.

Man klager jo ikke at Mercedes koster minst 2 ganger dyrere enn i Tyrskland?? Mine priser er nesten på samme nivå som i Tyskland nå, men de der mangler veldig mange av varene som jeg selger. De som har kjøpt hos meg vet oså at jeg ofte gir menge rabatt o.l.
Er det ingen som klager på bilpriser i Norge? Det er det dummeste jeg har hørt.
Man kjøper biler likevel, ikke sant? Må du virkelig uttrykke deg så negativt og egentlig ganske uhøflig? Alle skjønner hva jeg mener med prisene, betyr ikke at jeg sa noe dumt...
Nå er det ikke slik at man har billige erstatninger av biler på Biltema, og det er lite penger å spare på import, så å bruke bil som et eksempel fungerer heller dårlig. Å være uhøflig var ikke meningen. Poenget var at du sier at sanden din er bedre enn en sand som du sier at du ikke vet noe som helst om.
men til han som startet innlegget her,så vet ikke jeg om man kan bruke

http://www.imazo.se/images/prodimages/400/136.0006.jpg

saltvann sand til ferskvann, jeg bruker biltema,og malawi sand til vanlige fisker,sikkert ikke bra,men det funker
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap