Ancistrusen vil ikke spise.. (side 2)

ancistrus griser ekstremt mye. fisk som bare spiser grønt gjør visst det har jeg hørt. det er bare å "støvsuge" opp med en slamsuger.
Malle
Min malle vil heller ikkje spise
Fisk i boks
maller er mest natt aktive. magen på fisken er som magan din. (man kan bli feit av å spise... å har snøballen begynt å rulle å har nok momentum, så er den ikke lett å stoppe hell) ikke mat fisken for mye. den rekker ratt ikke å forøye maten ordentlig. men når det kommer til mat, så er den vel som en unge. en unge bare kan spise is, viss den har muligheten til det. så spiser den bare is. men gir du den mye fiber så skriker magen etter mat når du er sulten igjen.. ikke at jeg mener du skal gjøre det men har brukt 1 type flak for lenge, å bytta. har vært borti fisk som ikke hadde noe interesse av den nye typen føre den fikk smaken på det, så da gikk det i boks, samme gjelder også "pellets" til bunnfisk. bl.a ancistrus. men tror ratt trikset ligger litt i hvor mye mat dem kan romme i magen og sult følelsen dems som avgjør hvor mye interesse fisken har for den "nye" maten som blir introdusert. var ikke lett å få mitt leks par i ancistrus til å spise agurk..... ga nesten opp. men dem spiser det nå ga dem erter for første gang i dag. sjøl om dem ikke er noe spesielt sulten pg.a foringa jeg ga dem i går så skal dem ikke være "sultne" ennå så er det som å se dem sitte ved ett bord å passer på maten sin. så det er litt morsomt. tenkte jeg bare skulle prøve. sjøl om jeg har vist om det LLEEEEEEEEEEEENGE.. men uansett så er dem natt aktvie, og er dem ganske nye i karet eller fornya det invendig så er dem ikke kjent å dermed mer blyge. miner er ikke blyge. men så er det jo 2 unger som løper forbi det dagen lang og banker i glasse, og bass, så vill jeg si mine er hus varme. uansett.. peace, blubb blubb blubb, "pheww" phowwww"
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap