Storauksjon - loak (lillestrøm og omegn akvarieklubb) (side 2)

Her fra kommer det Corydoras 007. Cw 23
Må man være medlem for å komme på auksjoner?

Bor i Follo og her er det ingen forening, har ikke bestemt meg for om jeg skal melde meg inn i Moss, Lillestrøm eller Oslo akvarieklubb. Men kunne tenke med å teste en auksjon og et møte hos hver klubb før jeg bestemmer meg. Er dessverre borte i helgen så får ikke deltatt i Moss da (om det er åpent for ikke medlemmer da).

Men kunne nok fått til en tur til Kløfta den helgen
Nei, auksjonen er åpen for alle som vil komme :o)

Det er forresten klubbmøte mandag 3 sept. kl 19 om du vil ta turen :o)
Fisk som jeg tar med
Av Maller har jeg L-180.. L-144.. L-129.Ancistrus sp.
Div Corydoras Guppy/villGuppy.
Red rili Reker + Sakura Reker

Mvh. Jan
Kommer også til og ta med L144 par.
Og Corydoras hastatus dverg cory.
Gyppy blond med under sverd.
Scalare STOR han,
Corydoras metal leks gruppe.
Dette er det jeg kommer på i første gang.
Hei
Jeg har en Geophagus altifrons han er det noen som kunne tenke seg at han kom på aksjonsgruppe bordet?
Planen var å ta med en del snadder, men ser ut som det blir kræsj i kalenderen...
Så lenge du er klar over at det kræsjer er det bare og ta en unamanøver.
Håper du får det til.
Hehe, er klar over det. Mye skal sjongleres med tre små og fruentimmer vet du. Men OM jeg får det til, så tar jeg med Apistogramma bitaeniata VF, Peckoltia compta, L-240, Sturisoma aureum VF, Bujurquina apoparuana og Nannostomus eques. På tide med en ryddesjau ser jeg!
KnutA
Hehe, er klar over det. Mye skal sjongleres med tre små og fruentimmer vet du. Men OM jeg får det til, så tar jeg med Apistogramma bitaeniata VF, Peckoltia compta, L-240, Sturisoma aureum VF, Bujurquina apoparuana og Nannostomus eques. På tide med en ryddesjau ser jeg!

Hvilken lokasjon er det på disse A. bitaeniata Knut?
[

Hvilken lokasjon er det på disse A. bitaeniata Knut?

Dessverre så vet hverken jeg eller eksportøren eksakt lokasjon... Er nok ikke Rio Tigre, da det er fra samme gjengen du kikka på i Moss for noen uker siden
KnutA
... og Nannostomus eques. På tide med en ryddesjau ser jeg!

Ja, du skulle ta turen, ja Og gjerne ha med masse N. eques. Så blir Stine glad!
Stine Sofie
[QUOTE=KnutA]... og Nannostomus eques. På tide med en ryddesjau ser jeg!

Ja, du skulle ta turen, ja Og gjerne ha med masse N. eques. Så blir Stine glad!

Har ikke mer enn 7-8 stykker, men hvis det er nok til å glede deg så får jeg vel anstrenge meg litt ekstra
Hadde blitt en svært glad, liten sekretær i alle fall
Hmmm. Jeg har samme arbeidsoppgaver som deg og jeg har tenkt å ta tittelen "Administrasjonskonsulent"...
Har aldri vært på en akusjon før, bor like i nærheten så denne gangen skal jeg. Men lurer på en ting, må man ha kontanter eller kan man betale med kort der borte?
Det er nok dessverre kun mulighet for kontanter på auksjonen.
Vi kommer fra Moss, jeg tar med L-183 ungfisk, og F1 L-260 . Jeg finner sikkert andre ting også

Blir det fastpris bord hos dere ?
Flott saker! Her blir det mye variert og spennende!

Fastprisbord vil være på plass
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap