- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon i bergen akvarieklubb søndag 21. oktober (side 2)
Storauksjon i bergen akvarieklubb søndag 21. oktober (side 2)
Takk, for rosen Micha. Og eg må på vegne av klubben sei "godt jobba" til alle dei som var med å arrangere auksjonen. Eg synes også det var hyggeleg at såpass mange hadde tatt turen frå nabofylkene våre denna gongen. Bergenserne derimot svikta litt, så oppmøtet kunne vore betre. Like vel holdt prisane seg ganske bra på dei nesten 400 objektene som gjekk under hammaren.
Postet 22.10.12 kl 15:36
Postet 22.10.12 kl 15:39
Postet 22.10.12 kl 15:57
@ Michael: det er grønnreke kl B du fikk, innimellom slipper de yngel med antydning til kl A mtp fargen så om du tar på deg arbeidet med å rendyrke dem så gi en lyd så skaldu få enda flere av meg til en god startgruppe. De var grønne og fine en gang i tiden og stammer fra 1a-wirbellose.de sin stamme.
@ Sto: det varierer fra måned til måned hvor mye som blir tatt med for salg på møtene. Men i forkant av møtene har vi som regel en tråd her på AF hvor man kan ligge ut hva man har for salg som andre medlemmer da bestiller og får på møtene. Jeg pleier å ha med litt, men mest utfra hva som er konkret bestilt av andre i forkant...
@ Sto: det varierer fra måned til måned hvor mye som blir tatt med for salg på møtene. Men i forkant av møtene har vi som regel en tråd her på AF hvor man kan ligge ut hva man har for salg som andre medlemmer da bestiller og får på møtene. Jeg pleier å ha med litt, men mest utfra hva som er konkret bestilt av andre i forkant...
Postet 22.10.12 kl 17:30
StoVel avholdt auksjon. Er ikke medlem, men jeg og kjæresten kommer til å melde oss inn i løpet av uken. Pleier det forresten å bli solgt noe særlig med fisk på klubbmøtene?
Dere er hjertelig velkommen .
Må rose litt til alle som var med å jobbe på storauksjonen for å få det til .
Det ble litt kort varsel for avholding av storauksjon , men til tross for dette så klarte jo vi å fylle opp stolene . Og ikke minst så var det kjekt å få pratet litt med de langveisfarende og andre akvarister .
Vil samtidig komme med en liten apell til akvaristene i Bergenstraktene om å bli medlem.
Vi har det utrolig kjekt og er litt avhengig av at flere akvarister hjelper til for å finne på flere sprell
Postet 22.10.12 kl 21:32
Och de som köpte plantepakken med egg-varning och som la plantene i egen boks får gärna fortell om de lykkes med å klekke noe. C. habrosus är väl störst chans eftersom de la egg både fredag och lördag.
Men till nästa auktion ska jag nog satsa mer på plantekvantitet igen - eller sätta minstepris!
Det var en bra auktion och det var kul att vara med och hjälpa till. Mina nya C. panda har det bra.
Men till nästa auktion ska jag nog satsa mer på plantekvantitet igen - eller sätta minstepris!
Det var en bra auktion och det var kul att vara med och hjälpa till. Mina nya C. panda har det bra.
Postet 23.10.12 kl 11:39
Postet 23.10.12 kl 12:26
ApistojohanOch de som köpte plantepakken med egg-varning och som la plantene i egen boks får gärna fortell om de lykkes med å klekke noe. C. habrosus är väl störst chans eftersom de la egg både fredag och lördag. Men till nästa auktion ska jag nog satsa mer på plante[I]kvantitet[/I] igen - eller sätta minstepris! Det var en bra auktion och det var kul att vara med och hjälpa till. Mina nya C. panda har det bra.
De eggene som var med plantene klekket iløpet av natten hos meg . Fulgte tipset ditt johan .
Blir spennende å se hva det blir
Postet 23.10.12 kl 13:33
Postet 23.10.12 kl 13:43
Postet 23.10.12 kl 13:56
Postet 25.10.12 kl 13:04
Postet 25.10.12 kl 15:18
Postet 25.10.12 kl 16:00
Sølvi GullaksenKlarte dessverre ikke å komme meg på storauksjonen denne gang :( Var det noe spennende av levendefødende fisk ?
Ja , fikk tak i noen av disse flotte sverdragerene
Husk møte på onsdag folkens
Postet 25.10.12 kl 20:50
Endret: 25.10.12 kl 20:51
Postet 25.10.12 kl 20:55
Postet 25.10.12 kl 21:48
Postet 25.10.12 kl 22:09
Postet 25.10.12 kl 22:22
Postet 25.10.12 kl 22:25
Lars Jamne[QUOTE=Snaken]Ja , utrolig flott fisk . Ble en dyrebar affære for meg så de passes ekstra godt på . Så då får vi satse på noen avleggere etterhvert :-)
Ikke alle som er like lett på tråden som deg Rune når det gjelder budgivning... Var det ikke du som endte opp med det flotte skipet også?
Skal man ha det så skal man ha det , kan bli litt slitsomt å høre startbud 10kr på fisk som kan bære verdt 10 ganger mer .
Mitt flotte skip viste seg å være lite sjødyktig , men for guttungen var det stas å se det synke til bunns . Var desverre ikke jeg som seilte avgårde med det største , jeg endte opp med vraket
Postet 25.10.12 kl 22:28