Kardinal eller noentetra ? (side 2)

Kabe111
Nå er jo jeg en evig amatør, og skal vel ikke risse svaret inn i stein. Men adferd har vel også litt og si når det regnes ut hvilket volum en fisk bør ha?? :)


Jo, det er forsåvidt helt riktig, men hvor forskjellig er egentlig Ancistrus sp og L144 adferdsmessig?
KajaB
Jo, det er forsåvidt helt riktig, men hvor forskjellig er egentlig Ancistrus sp og L144 adferdsmessig?


Min erfaring er i alle fall at L144 er mer "raske som lynet" og "fyker" mer over lengde i forholdt til ancistruss sp oppdrettsvariant. Ja jeg har begge nå :P Oppdretsvarianten er liksom "tyngre og tregere" og kan vel si at den tar livet med ro. Men det er min erfaring på noen få, det finnes sikkert andre erfaringer
Har faktisk tenkt litt på å bytte ut grusen med sand, så hvis stort sett alle fisker liker det, og det blir mindre slam som "gjemmer" seg i grusen så tror jeg nesten jeg skal gjøre det....
Jeg vet iallefall ikke om noen fisk som ikke kan ha sand, men det er flere som ikke liker grus. Så for meg er valget enkelt. Sand er best.
Tilfeldig bekjentskap
© Lisa S
Reklame for plussmedlemskap