Akvarier på blå resept.... (side 2)

Tusen hjertelig takk for ett knall innlegg.

Ler så jeg griner. ( da jeg ser for meg alt utifra hva du forteller )
Rolf H
Tusen hjertelig takk for ett knall innlegg. Ler så jeg griner. ( da jeg ser for meg alt utifra hva du forteller )

Bare hyggelig setter stor pris på at noen tar seg tid til å lese disse skribleriene, så takk selv
Du skriver fantastisk artig, abonnerer på tråden din, og vil bare gi ett livstegn fra meg .
Tone Ringstad
Du skriver fantastisk artig, abonnerer på tråden din, og vil bare gi ett livstegn fra meg :).

Hei Tone, takk for tilbakemeldingen. Kommer ikke til å forandre så mye på min måte å skildre dagen og hendelsene. Humor må være en igrendiems

Flott at du følger med !!
Kaster meg på, jeg også. Så da ler vi så vi griner hele gjengen =D
Dette er terapi på mørke, kjedelige kvelder.
Hippocampus
Kaster meg på, jeg også. Så da ler vi så vi griner hele gjengen =D Dette er terapi på mørke, kjedelige kvelder.

Ja, og de er det mange nok av...
28.10.2012
Kjappe reker..

Våkna i morres og gikk "runden" med lys, mat og et hurtig overblikk. Alle karene hadde det bra, som forventet. Når det gjelder reker så strekker min solide kunnskap seg til ett døgn +/-, så jeg er jo spent hver gang jeg setter meg ned i håp om nye forestillinger.
I dag derimot har jeg nok gått glipp av årets premiære, et oneman-show "raskere enn sin egen skygge" eller noe i den duren. For midt i karet har tydeligvis reka fått et illebefinnende. Den har nok løpt så raskt med sine 32 bein, at den mistet klærne sine. Hatten også.
Så da har jeg liggende hel dress til reke, størrelse xxxxxxxxs om noen trenger, for reka finner jeg ikke igjen.

Skal sette meg ned nå å lese litt om reker og skifting av skall. Men må si det var et merkelig syn for en som aldri har sett det
En god latter forlenger livet sies det.

Da må jo denne tråden være midt i blinken å følge.
30.10.2012
Slenger innpå noen bilder av "dagdrømmeren", katta som aldri har tenkt å dø. Godt voksen med sine 17år, elegant som en sekk potet, så masete at vi holder på å gå fra vettet, men snill som dagen er lang.
Favorittplassen, sett bort fra senga, matskåla og saccosekken til guttungen, er krakken til far som står fremfor selskapskaret. Her sitter hun og drømmer seg langt bort
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap