Feilpost (side 2)

Normalt i ett seriøst forum så er det ikke brukeren selv som tilbyr seg selv, eller det forekommer jo, men admin og modene bryr seg sjeldent om det.
Moddene er håndplukket enten fra admin eller blir anbefalt fra andre modder. Om det er mange moddere her inne eller ikke som er aktiv kan jeg ikke si da jeg er for nybegynner på dette forumet, men syns ikke det har vært mye tull egentlig. At det er ett troll som lurer seg inn i ny og ne er helt vanlig og bare fordi tråden, brukeren ikke blir fjernet på timen er jo at folk ikke kan overvåke 24/7.
Om vi lukter lunta på ett "troll" eller en som kanskje oppfører seg ufin på en måte så han/hun bør bli fjernet så er det jo bare å rapportere personen og ikke svare 15 poster i tråden, men overse det helt. Jo mer oppmerksom de får jo mer holder de på.
Det vil alltid være noen rompetroll som bare må ødelegge og sånn vil det alltid være. Det spørs bare om du er lettlurt nok til å fortsette
Joakim
[QUOTE=Donald]Det er jo akkurat dette tråden handler om, Joakim. Ting blir rapportert, men lite og ingenting blir gjort.

Ah, da misforsto jeg. Beklager det. Jeg forsto det slik at postene ikke var rapportert, men at man allikevel forventet at moderatorteamet skulle være umiddelbart på ballen. Om postene er rapportert, men ikke blir gjort noe med, stiller jo saken seg litt annerledes.

Omtalte tråd er nok ikke rapportert, men jeg skal rydde den nå.
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap