Slik var det og sånn blir det. (side 2)

Inaktiv bruker
Nå har jeg bedt admins om å slette den fake profilen til brosjan.
Inaktiv bruker
I dag kom ny lyset til saltvannskaret, så i morgen blir det montering av lys. Må bare huske å ha kaninen i buret før jeg begynner, så hun ikke tygger av ledningen. :P
Og nå venter jeg på at Hr Nils vollstad skal ta bort det som ikke bør være.
Inaktiv bruker
Da var ny lyset montert, og bare å vente til neste lys del kommer før jeg tror det er komplett.
[External Image] beklager dårlig mobil bilde, har ikke minnekort på ipaden, bedre bilde kommer.

På lørdag skal jeg innom dyrebutikken å kjøpe meg en stein med noen røde skiver. så det blir å ta med seg bøtte, vann og sirkulasjonspumpe til bøtta. Siden jeg skal være på hotell.
Inaktiv bruker
Woho! Får skivene i morgen! så håper jeg på noen black molly til saltvannsakvariumet i helga.
Nemo fisker er utrolig nydelige. Er de vanskelige å holde?
Saltvann
Dette ser kult ut. Hva er de blåe paraplyene på første bildet.
Inaktiv bruker
Klovnefiskene erganske hissige mot hverandre, det beste er å sette inn de man skal ha samtidig i karet, ellers blir det mye mobbing og intens jaging. Ellers er de enkle, ikke serlig kravstore.

De paraplyene er skiver noen kaller dem for sopper. det er en type mykkorall.
Inaktiv bruker
Sitter å prøver å gi bytte eller selge klovnefiskene, men ingen vil ha dem. :/
Velkommen tilbake. Flott reke også. Hva heter den ?
Inaktiv bruker
Takker. Reka heter Pièr, men ble døpt om da den nå har gådt over i voksen stadiet og blitt ho reke, så nå heter den Ms Marple.

[External Image]
Inaktiv bruker
Nå blir det stas å sove på gjesteromet her. Har satt opp enda et eplesnegle akvarium. ;D Nå er det bare å vente til grumset har lagt seg og at tempen er rett.
Inaktiv bruker
<embed src="http://www.youtube.com/v/nCMe-bu4-tk?version=3&hl=nb_NO&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Inaktiv bruker
Da var jeg akkurat ferdig med storrengjøring i ALLE akvariumene, vasket glass å flytta litt På ls i saltvannskaret. Prøvde å flyttr Anna-Mona fra mykisen hun står i, hun tar livet av den... Klarte jo så klart å brenne meg... TYPISK!!!
Palettciklidene har begynt å leke så jeg håper på yngel snart, har satt på yngelsikkert innsug til filteret og de har masse gjemmeplasser.
Satt inn noen ålhuler til ålene som er der, blir noen flere røtter i morgen men nå skal jeg på jobb.

JA, Fraget en skive i dag, blir kjempe greier.
Inaktiv bruker
Hm, da var min siste blueleg eremittkreps historie... En orm forsynte seg gladelig av den... får bestille meg noen nye etter nyttår. :/
Inaktiv bruker
[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
Sitter å lurer litt på om jeg skal få meg noen koraller, tenker noen sps eller lps.

Som:
Nasuta Acropora Coral (Acropora nasuta)

Secale Acropora Coral (Acropra secale

Brain Worm Platygyra Coral (Platygyra sp.)

Tube Coral, Yellow (Tubastrea sp.)

Brain Coral, Versiopora Pineapple (Plesiastrea versipora)
Inaktiv bruker
Satt her å leste litt, så ble den tråden om scalare oppdatert igen, lo litt for meg selv av mona sitt svar, men så begynte tenkeboksen å surre, hvor stilig hadde det ikke vært med et skikkelig scalare kar, feks 100h x200l x 70-80b. Ed fine planter og staselige røtter, noen flotte maller og kanskje en her amano reker. hm... 1600L scalare kar, hadde vært noe ja...
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap