Hva kan et 4 liters akvarium brukes til? (side 2)

Skal ta bilde når det er ferdig, men det tar nok litt tid før det kommer, for jeg har bare en time ledig her og der i uka for tiden

( I slike tider er det flott å ha et akvarium midt i stuen - det får ned pulsen hver gang. )
Det ble en sukkulent
Plutselig var det ferdig, jeg ble så inspirert av de gode ideene deres!
Inaktiv bruker
hey! Den ble awsome! ;D
Det ble kjempe bra. Tar du i mot bestilling?
Maneter
gå inn på ebay .. hak av for kina og det dukker opp mange stilige maneter, de er ikke ekte self. de er billig og på mangen av de er det ikke frak det er kjempe stilige
Hehe takk for tips og ros!!

Jeg ble fornøyd med resultatet Og ingen dårlig samvittighet i etterkant heller. Planten har endel kaktusjord i midten av akvariet, og skal få litt gjødning noen ganger i året. Og ellers må jeg se an hvor mye vann den trenger, siden det jo blir damp i rommet når vi dusjer Et praktisk problem blir det jo hvis planten dør og må byttes, for da er det mange lag med sand og stein som blandes i prossen. Så det er om å gjøre å ta godt vare på den.

Hehe, dette var såre enkelt å lage selv, så jeg overlater det til den enkelte
Akvariet fikk vi jo, så prisen på det vet jeg ikke
Alle ingredienser (plante, kaktusjord, liten pose med tynne strå, 3 små poser rød sand, 1 pose brun sand, noe gullstøv på boks og hvit pyntestein + noe grov naturstein til å ha i bunn, i tilfellet jeg skulle vanne for mye en dag) får du kjøpt på Plantasjen.

I tillegg fant jeg noe gullglitter som jeg har drysset over planten til slutt, bare for å gjøre det skikkelig jentete:p

(Tro meg, det er ikke mye jentete ellers i huset, for jeg ble dessverre aldri bitt av interiørbasillen. Så det var litt moro å ta av med dette akvariet )
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap