Noen som vet hvor jeg kan få tak i div .sjeldne levendefødende? (side 2)

Er ikke sikkert Erik Rune er superbruker i fjesboka, nå fikk jeg godkjent gruppemedlemskap så forsøker vi den veien også. Er ikke nødvendig med "undersverd"-biten på jomfruene hvis jeg husker riktig, poenget er at de må være "blonde", fargene kommer fra de vordende fedre. Blir ikke så mye lettere av den grunn, men maser vi fælt nok må før eller siden noen svare for å få en slutt på kaklingen

Hadde ikke Elisabeth også disse tro?
Bettina sjekker om hun har hunner å avse
Og Erik Rune skriver til deg i morgen Sølvi
Jøss ,her skjer det visst litt

Må bare legge ut et par bilder av disse flotte Guppyene,er det rart jeg har lyst til å avle videre på de

Som de fleste vet så er det ikke lett å få gode bilder av disse ,men bedre enn ingenting kanskje

[External Image]


[External Image]
Fant noen i Haugesundstraktene også nå, fortsatt ikke akkurat nabolaget, men på riktig kyst i det minste. Han skal på Jæren-auksjonen, og dit skal vel Lars Jamne også - er ringen sluttet da?
Det er de nydeligste guppiene jeg har sett tror jeg ! Håper du får tak i dem, og får avlet dem
Får håpe det ,skal ha deg i tankene om det skjer ,de er bare superfine
Linda W
Fant noen i Haugesundstraktene også nå, fortsatt ikke akkurat nabolaget, men på riktig kyst i det minste. Han skal på Jæren-auksjonen, og dit skal vel Lars Jamne også - er ringen sluttet da?



Får spørre Lars pent da hvis han skal dit


Tusen takk skal du ha for all hjelp Linda ,setter stor pris på det .
Bare moro det Sølvi, det er jo fordelen med disse nettverkene, alt kan ordnes!

Lars skal ha fisk fra samme herre på auksjonen, så det går helt sikkert i orden. Du får mail nå, så kan dere ta resten direkte
Ok da så ,da ordner det seg nok, har fått mail og svar igjen
Skal prøve å komme meg nedover til Jæren på slutten av mnd og da skal jeg mest sannsynlig få litt annen fisk fra Dag og han har jo et rimelig bra utvalg på levendeføder fronten slik jeg forstod det på ham. Så om helsen er i vater den helgen og det blir en tur nedover så er det null problem å ta med en pose eller to ekstra. Har god plass på farmen som midlertidig pensjonat for dem også. Det er jo også andre i BAK som vurderer en tur nedover også...
Det høres veldig bra ut Lars ,krysser fingrene for at helsen holder.

Vet du hva han ellers har av levendefødende?
Jeg har bestilt Neoheterandria Elegans og svarte Sverdragere av ham som skal opp på farmen, må øve meg litt på levendefødere også.
Neoheterandria Elegans er jo flotte da ,svarte sverddragere har jeg aldri hørt om .
Ja levendefødende bør du jo øve deg litt på ,lett å bli bitt her og
Tilfeldig bekjentskap
© Lisa S Falk
Reklame for plussmedlemskap