Discus (side 2)

Hei Finn Erik,
Har noen bilder til deg, dette er din fortjeneste , uten deg hadde aldri klarte.
Bli med meg på den reise videre, og vær så snill og kom med mer info, og råd litt framover.

Takker
Morro og se ... ;0) da er de igang, ser at de fleste av eggene også er befruktet.
Lykke til videre !!!
Takk , si dere meg en ting, hvilken farge er på eggene når de er befruktet, og ikke befruktet?
Ubefruktetde egg er hvite/gulhvite, på det siste av de tre første bildene du la ut syntes jeg det så ut til å være mange befruktede egg. På de siste bildene derimot virket det som de fleste var ubefruktetde. Befruktede er er mer transperante og litt mer Orange i fargen.
Se på tråden her inne som heter: Discusegg i selskapsakvarie. Legger ved denne linken se på bilde i innlegg nr.8
Ja, meste parten er hvite, rundt 30-40 som er gul farge som henger der, få se imorgen hva som dukker opp.da må egentlig alle de ubefrukte eggene være borte, er ikke de pleier å spise dem.
Vi få se.
Discusene lagt egg for andre gang i en måneder, men uten at de blir befruktet, hva er feilen, kan være noe feil med hannen eller ?
Disse har jeg hentet selv fra Bergen ca, 2 mån, siden, det har vært en lang reise for dem, kan problemet har med flytting fra Bergen til Sarpsborg å gjøre. Takker for litt råd og info.

Mvh
Arsalan
Tilfeldig bekjentskap
© Ole Petter Bjørling
Reklame for plussmedlemskap