Velkommen til maratonauksjon i drammen 10.februar ! (drammen akvarieklubb) (side 2)

Hei Kari W.
Vi skal selvsagt ordne selgernummer til deg,men hvem er det du har sendt mail til?
Er det til: geir.bakken@ebnett.no ?

Hei
nei fant ikke noe info så jeg gikk inn på klubbsia og sendte til dak@home.no..sikker flere som lurer
kari
Fisk
apistogramma cacatuoides orange
apistogramma yellow head
aequidens dorsigerus
corydoras albino
cordoras paleatus long fin
l144
guppy
australe hjersseni
mm
Auksjon
hvordan ordner mann selger nr til auksjon.finner ikke noe info om dette.
Samme her! Har sendt mail til dak@home.no, uten å få svar??
Selgernummer til maratonauksjonen fåes av Geir :

geir.bakken@ebnett.no

Skulle noen ha problemer med å få selgernummer,kan dere også ta kontakt med meg.
Er det noen interesse for apistogramma?
Jaaaa Apistogramma hører med på en maratonauksjon
Ja det gjør det, men en kan ikke regne med å betale guppy pris for dem Trine =) Da bruker jeg dem heller som tannpirkere =)
Saltvannsobjekter
Vi ønsker saltvannsakvarister velkommen til maratonuksjonen.Det har blitt registrert inn saltvannsobjekter,og vi auksjonerer bort saltvannsobjekter etter første pause, dvs.
ca. kl. 13.

Om det er noen som ønsker å selge fler saltvannsobjekter,så kan dere forhåndsreklamere for det i tråden her.(gjelder selvsagt også ferskvannsobjekter)
Leif,legg ut noen bilder her du,så er det mulighet for kjøpere å se hva du har å tilby av apistogramma.
Tannpirkere er for meg grå og kjedelige,akkurat som mange fisk blir det i posen på auksjonedagen.Her kan du vise dem i sin fargeprakt på bilder på forhånd

Husk å sette inn annonsen din på nytt i tråden her når lørdagen nærmer seg,at du har et akvaristisk treff hos deg i akvariekjelleren din dagen før auksjonen.
Vet ikke helt hva jeg skal ha med meg enda da det plutselig dukker opp både egg og yngler i hytt og pine her, men noe kan jeg nok få til. Setter evnt en minste pris på det jeg tar med meg.

Jepp setter inn igjen annonsen senere i uken, ja om gamlingen klarer å huske det da LER
Er det noen som tar med Garra Rufa? - har lyst på
Tar med en gruppe Tropheus Brichardi "Fiery fry", ca. 30 stk inkl. yngel. Voksne er v.f.
Uten minstepris!!
Tar også med noen maller, L-200 H. Subviridis.
Vedlegger bilder på Tropheus samt en av Australoheros-foreldrene.
Oi.En real godbit dette her
Info selgernummer
TAR MED INFO OM SELGERNUMMER,DETTE ER RIKTIG MAILADRESSE:

geir.bakken@ebnett.no
Info maratonauksjon førstkommende søndag-innlevering fra klokken 11.00
Vi har som vanlig innlevering av fisk fra klokken 11.00 og auksjonsstart klokken 12.00.
Det blir kjørt 50 minutters intervaller og 10 minutters pause til bordene er tomme.
Dyre ting som akvarier og store pumper tas i første halvdel av auksjonen.
Liten saltvannsauksjon ca.klokken 1300

Vi har minstepris på kr.30.- på planteposer og kr.50.- fiskeposer

Vanlige planter og smårekvisita etc.blir sortert over til et billigbord med direktesalg.Selger kan selv sette en utsalgspris på disse posene.Vi anbefaler priser fra kr.20.- og oppover.
De objektene som ikke blir solgt på dette billigbordet kan evt.bli forsøkt auksjoner bort helt på slutten av auksjonen,dersom selger ikke velger å ta de med seg hjem.
Det er også mulig å endre pris på posene på fastprisbordet underveis,eller sette sammen flere poser fra samme selger etc.

Alle kan selge objekter på denne auksjonen,Drammen akvarieklubb tar 20% av salgssummen.
Oppgjør vil skje ganske rett etter at auksjonen er avsluttet.Har du ikke anledning til å være igjen helt til slutt,kan du få penger tilsendt ved å oppgi bank-kontonummer til Geir. (geir.bakken@ebnett.no)
Jeg skal har med flere glass akvarium til salgs på "fast pris bord"
Jeg trapper ned akvarie hobbyen og må kvitte seg med flere objekter
Priser fra 250-350
Kommer med 2 srk med heldekkende lys etc.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap