- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Bentejentas akvarie. (side 2)
Bentejentas akvarie. (side 2)
I går ble det litt nye planter og en ny rot, og selvfølgelig full ommøblering i akvariet
Fortsatt en del tåke i vannet etter ommøbleringn, men knipset ett par bilder.
Håper at plantene vil vokse seg store å fine. Vil nok flytte litt på plantene som står i front, men så omtrent ingenting i går når jeg holdt på, så fant ut at det fikk vente til tåken har lagt seg.
Lurer på om jeg skulle satt inn et ekstra lysrør, er 2 lysrør i dag, men lurer på om det er litt lite. Noen som vet? Tenker da å feste det helt bakerst på lokket.
Fortsatt en del tåke i vannet etter ommøbleringn, men knipset ett par bilder.
Håper at plantene vil vokse seg store å fine. Vil nok flytte litt på plantene som står i front, men så omtrent ingenting i går når jeg holdt på, så fant ut at det fikk vente til tåken har lagt seg.
Lurer på om jeg skulle satt inn et ekstra lysrør, er 2 lysrør i dag, men lurer på om det er litt lite. Noen som vet? Tenker da å feste det helt bakerst på lokket.
Postet 15.12.13 kl 12:10
Postet 15.12.13 kl 18:18
Postet 15.12.13 kl 18:48
Postet 17.12.13 kl 17:41
Lenge siden sist.
Mye nytt siden sist, bla nytt hus, Å nå har endelig akvariet mitt komt opp igjen
Sitter å leser om innkjøring med salmiakk, men huff er helt greskt for meg.... Men hadde vært gøy å teste det, har Juwel Rio 240L, 34 kg med sand, pluss røtter, planter å stein. Noen som vet hvor mye salmiakk som skal oppi da?
Bare å komme med en forklaring som passer for ei som trenger å få den inn med teskje å på den enkle måten hihi
Uansett veldig fornøyd med å ha fått opp akvariumet mitt igjen, har savnet det
Sitter å leser om innkjøring med salmiakk, men huff er helt greskt for meg.... Men hadde vært gøy å teste det, har Juwel Rio 240L, 34 kg med sand, pluss røtter, planter å stein. Noen som vet hvor mye salmiakk som skal oppi da?
Bare å komme med en forklaring som passer for ei som trenger å få den inn med teskje å på den enkle måten hihi
Uansett veldig fornøyd med å ha fått opp akvariumet mitt igjen, har savnet det
Postet 27.05.16 kl 15:00
Da trenger du Guiden, som du finner her. Der står omtrent alt du behøver å vite om hvordan du går frem. Og så lærer du litt om hva som foregår i akvariet mens du holder på
Postet 27.05.16 kl 15:14
Postet 28.05.16 kl 17:11