Hva er dette for en snegle? (side 2)

UnderCover
Gul? hæ igjen......

Må være en kameleon snegle dette.. Hehe
Kabe
[QUOTE=UnderCover]Gul? hæ igjen......

Må være en kameleon snegle dette.. Hehe

Haha, ja det kan du si
Jeg tror det er en eplesnegle av noe. ...ligner veldig på kjempe babyer for de har marmorert grønngult skall og litt grålig kropp. Men Speedy hadde mer brunnmarmorert skall og brunlig kropp. Sett den helt inntill glasset på karet den går i og prøv å få fokusert så godt som mulig. Kroppen er viktigst å se. Spennende.
Nytt bilde. Litt bedre, eller ikke.Men den er borte igjen plutselig.Siden dette bildet har jeg ikke sett den..
Så utrolig pinlig!

Det er to forskjellige snegler...... den på det aller første bildet i tråden er funnet igjen, i det karet snegle på bildet over ble flyttet fra. Så altså, 2 ukjente snegler.
Har du kjøpt planter privat? hvis du har det så tror jeg det er to små babyepler.
Hehe jeg må le litt, kamelon snegle - som viser seg å være TO ulike snegler
Du må redde begge to, og så blir det spennende å se om de vokser. Eplebabyer er jo veldig søte da. Legg ned litt agurk til dem, det liker de. Blir spennende å se om du får tatt nye bilder også. Speedy var jo en snegle som ble et stort mysterium, og man klarte vel aldri å knekke gåten med hvilken sort han var
Lenge siden sist dette, men nå har begge sneglene vokst. Den gråblå er fortsatt gråblå, og har formert seg, så nå er det en liten mini-gråblå også. Den grå-brun-svarte har også formert seg, så nå er det 3 sånne...

Aner fortsatt ikke hva det er.
er de fremdeles små? Har du bilder av de?
Heidi Ingdal
er de fremdeles små? Har du bilder av de?

Tja, små og små. Ikke større enn en jeger. Skal ta bilder =)
Dette er da den nyeste lyse. Den største lyse har jeg ikke sett på en stund. De mørke kryper veldig fort avgårde, så har ikke fått tatt bilde enda.....

Har foressten en hvit en, liten den og, som graver seg ned i sanden, og ser ut som et kremmerhus. Sandsnegle?
Prøv og samle de og ta bilde av de sammen. Da er det lettere og se også.
Heidi Ingdal
Prøv og samle de og ta bilde av de sammen. Da er det lettere og se også.

Ja.. Nå er hvertfall den på bildet borte igjen. Kan visst ta årevis dette...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap