- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon 7. april (Bergen Akvarieklubb) (side 2)
Storauksjon 7. april (Bergen Akvarieklubb) (side 2)
Tenkte å rydde litt i karene nå i påsken etter godbiter til storauksjonen, skal uannsett prøve å få følgende med meg.
* Apistogramma elisabetha 3-4 stk
* Apistogramma mendezi 3-4 stk
* Apistogramma erythrura
* Apistogramma eunotes VF Peru
* Apistogramma bitaeniata VF Peru
* Ancistrus sp. L144
* Ancistrus sp. "Super Rot"
* Ancistrus sp. albino (halvvoksne)
* Ancistrus sp. L107 F1 5cm+
* Hypancistrus sp. L270 F2 3-4 cm
* Peckoltia sp. L147 3 stk voksne
* Aspdiroas sp. C125 ungfisk
* Corydoras venezuelanus ungfisk
* Gul kurvciklide (Laetacara araguaiae) ungfisk, snart kjønnsmoden
* Endlers/Guppy mix
* Rød Rilireke
* Kirsebærreker av god kvalitet
* Asiatiske jegersnegler
* Javamose
* Ferskvannstang
* Multi-starrtkulturer levendefôr
* Apistogramma elisabetha 3-4 stk
* Apistogramma mendezi 3-4 stk
* Apistogramma erythrura
* Apistogramma eunotes VF Peru
* Apistogramma bitaeniata VF Peru
* Ancistrus sp. L144
* Ancistrus sp. "Super Rot"
* Ancistrus sp. albino (halvvoksne)
* Ancistrus sp. L107 F1 5cm+
* Hypancistrus sp. L270 F2 3-4 cm
* Peckoltia sp. L147 3 stk voksne
* Aspdiroas sp. C125 ungfisk
* Corydoras venezuelanus ungfisk
* Gul kurvciklide (Laetacara araguaiae) ungfisk, snart kjønnsmoden
* Endlers/Guppy mix
* Rød Rilireke
* Kirsebærreker av god kvalitet
* Asiatiske jegersnegler
* Javamose
* Ferskvannstang
* Multi-starrtkulturer levendefôr
Postet 27.03.13 kl 09:18
Endret: 27.03.13 kl 09:21
Lars JamneTenkte å rydde litt i karene nå i påsken etter godbiter til storauksjonen, skal uannsett prøve å få følgende med meg. * Apistogramma elisabetha 3-4 stk * Apistogramma mendezi 3-4 stk * Apistogramma erythrura * Apistogramma eunotes VF Peru * Apistogramma bitaeniata VF Peru * Ancistrus sp. L144 * Ancistrus sp. "Super Rot" * Ancistrus sp. albino (halvvoksne) * Ancistrus sp. L107 F1 5cm+ * Hypancistrus sp. L270 F2 3-4 cm * Peckoltia sp. L147 3 stk voksne * Aspdiroas sp. C125 ungfisk * Corydoras venezuelanus ungfisk * Gul kurvciklide (Laetacara araguaiae) ungfisk, snart kjønnsmoden * Endlers/Guppy mix * Rød Rilireke * Kirsebærreker av god kvalitet * Asiatiske jegersnegler * Javamose * Ferskvannstang * Multi-starrtkulturer levendefôr [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/23783_130327091856_1.jpg[/IMG] [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/23783_130327091905_2.jpg[/IMG] [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/23783_130327091906_3.jpg[/IMG]
Der var det utrolig mye som jeg har lyst på.
Flotte bilder var det også.
Er auksjonen åpen for alle ? Tror ikke jeg klarer å holde meg unna...
Postet 27.03.13 kl 10:01
Postet 27.03.13 kl 10:10
Til storauksjonen.
Xiphophorus hellerii (sverddrager med lokasjon Rio Seco II, Oaxaca, Mexico)
(
1 han og 1 ho)
Dette er F2, Får med meg bare 1 par av denne tror jeg. (Kanskje 2 par)
Se på bilde.
......................................................................................................................
Xiphophorus nezahualcoyotl kommer fra Rio Tamasi i Mexico
Dette er en relativt liten sverddrage.
(1 han og 2 hunner)
2 grupper med denne.
Dette er 100% viltform.
Disse artene er per nå ikke vanlig i butikker.
.....................................................................................................................
Kirsebærreker
---------------------------------------------------------------------------------------------
Kokosnøtt-huler,(lavastein,skifer som er egnet til nanokar),(Anubias)Planter og noe dekorativ akvariepynt.
Postet 27.03.13 kl 10:32
Postet 27.03.13 kl 19:08
Endret: 27.03.13 kl 19:08
Rovfisk
Kunne tenkt meg og selge noen sjeldne snakeheads har hatt de lenge utpå finn uten hell så kansje dette er tingen, disse er veldig dyr fisk og ikkj så mange så har interesse av denne typen fisk. Hva må eg gjøre for og få legge du ut på auksjon, hat dere kar eg kan ha de i? Og kan man sitte litt minste pris har ikkj lyst og selge de for et par hundre lapper når de e fisk som koster mange tusen
Postet 31.03.13 kl 21:48
Postet 31.03.13 kl 21:54
Fastprisbord
Det blir Fastprisbord denne gangen, her kan du levere inn alt mulig stasj med en gitt pris. Disse selges da til pris og klubben tar 20% av salgssummen. Det som ikke selges må bringes hjem av selger.
Her er det en fin måte å bli kvitt overskuddslageret så lenge man setter en realistisk pris på produktet.
Ta kontakt med meg får selgernummer på pm eller lars@jamne.com
Her er det en fin måte å bli kvitt overskuddslageret så lenge man setter en realistisk pris på produktet.
Ta kontakt med meg får selgernummer på pm eller lars@jamne.com
Postet 31.03.13 kl 21:58
Postet 01.04.13 kl 00:03
Postet 01.04.13 kl 00:12
Postet 02.04.13 kl 21:27
Postet 02.04.13 kl 22:13
Det var en god ide med fastprisbordet på auksjonen. Kan ta med en del reke/snegle/L-malle fôr, noen innvendig filter Fluval 2+, evt. ett komplett CO2-system (trykkflaske, manometer med trykkminimering, diffusor, slange fra Dupla/JBL) og ett bunnvarmesystem (Amtra) som eg kan slenge på bordet
Ellers blir det standardsortimentet fra Solund hvis eg gidder å pakke :o
Reker: Blå Tigerreker, Svart Tigerreker OE, "vanlige" Tigerreker (forundringsstamme pga "tilbakekryssing"), Black Bee, Red Bee, Kardinalreker, Blue Pearl.
Snegler: Tylomelania spec. "yellow"
Mose: Riccardia chamaedryfolia, Fissidens fontanus, Hengemose, Flammemose, Willow-mose
Bregner: Javabregne smalbladet, Ferskvannstang
Planter: Echinodorus rose, Echinodorus ozelot, Lobelia cardinalis, Bacopa monnieri, HC cuba, Limnophila aquatica, Staurogyne repens, Cryptocoryne balansae, Cryptocoryne affinis, Lotus mm.
Er på jakt etter C. habrosus. Noen som tar med?
Ellers blir det standardsortimentet fra Solund hvis eg gidder å pakke :o
Reker: Blå Tigerreker, Svart Tigerreker OE, "vanlige" Tigerreker (forundringsstamme pga "tilbakekryssing"), Black Bee, Red Bee, Kardinalreker, Blue Pearl.
Snegler: Tylomelania spec. "yellow"
Mose: Riccardia chamaedryfolia, Fissidens fontanus, Hengemose, Flammemose, Willow-mose
Bregner: Javabregne smalbladet, Ferskvannstang
Planter: Echinodorus rose, Echinodorus ozelot, Lobelia cardinalis, Bacopa monnieri, HC cuba, Limnophila aquatica, Staurogyne repens, Cryptocoryne balansae, Cryptocoryne affinis, Lotus mm.
Er på jakt etter C. habrosus. Noen som tar med?
Postet 02.04.13 kl 23:08
Postet 03.04.13 kl 01:17
Postet 03.04.13 kl 03:29
C. habrosus
Micha, jag snakka med ungdomsgänget av Corydoras habrosus och höra efter om några har lust att flytta in i ett stort rekekar.
Men det blir nog bara en pose från mig. Jag har sålt undan en del och nuförtiden hamnar nog en del yngel i magen på C. panda eller Hemiloricaria eigenmanni (och damsnegler tar en hel del egg).
Men det blir nog bara en pose från mig. Jag har sålt undan en del och nuförtiden hamnar nog en del yngel i magen på C. panda eller Hemiloricaria eigenmanni (och damsnegler tar en hel del egg).
Postet 04.04.13 kl 20:42
Postet 05.04.13 kl 19:09
Postet 05.04.13 kl 22:10
Småfisk?
Någon som ska ha med småfisk som kanske inte äter upp alla pansarmalle-yngel hos mig?
Kanske Stjernedanio, Sundadanio axelrodi, eller noe liknende. Eller kanske noen ytfisk, t ex Klovnekilli eller Honninggurami.
Kanske Stjernedanio, Sundadanio axelrodi, eller noe liknende. Eller kanske noen ytfisk, t ex Klovnekilli eller Honninggurami.
Postet 05.04.13 kl 22:53
Michael NiesarDet var en god ide med fastprisbordet på auksjonen. Kan ta med en del reke/snegle/L-malle fôr, noen innvendig filter Fluval 2+, evt. ett komplett CO2-system (trykkflaske, manometer med trykkminimering, diffusor, slange fra Dupla/JBL) og ett bunnvarmesystem (Amtra) som eg kan slenge på bordet :-) Ellers blir det standardsortimentet fra Solund hvis eg gidder å pakke :o [B]Reker[/B]: Blå Tigerreker, Svart Tigerreker OE, "vanlige" Tigerreker (forundringsstamme pga "tilbakekryssing"), Black Bee, Red Bee, Kardinalreker, Blue Pearl. [B]Snegler[/B]: Tylomelania spec. "yellow" [B]Mose[/B]: Riccardia chamaedryfolia, Fissidens fontanus, Hengemose, Flammemose, Willow-mose [B]Bregner[/B]: Javabregne smalbladet, Ferskvannstang [B]Planter[/B]: Echinodorus rose, Echinodorus ozelot, Lobelia cardinalis, Bacopa monnieri, HC cuba, Limnophila aquatica, Staurogyne repens, Cryptocoryne balansae, sCryptocoryne affinis, Lotus mm. Er på jakt etter C. habrosus. Noen som tar med?
Kjekt at du kan ta turen i år og
Postet 05.04.13 kl 23:02