Auksjon moss akvarieklubb (moss akvarieklubb) (side 2)

Jeg og Ole kommer med mye rart, vi har mye å ta av så det er ikke godt å si hva det blir enda

Gleder meg
Mulig jeg tar en tur som kjøper

Er på jakt etter:

-Ancistrus triradiatus lda 72 Hunn(er)
-L-134
-Ancistrus sp honeycomb
-Rød Rilli-reker
-bord som passer til fluval edge

Noen som skal ha med noe av dette
Plussmedlem
Don Herland
Er på jakt etter: -Rød Rilli-reker

Du har noen tilgode her, bare ta kontakt med Kaja for å avtale...
Blir nok å ta med 4-5-6 L-134 (denne gangen skaaaal jeg greie å fange de tidsnok! :p)
Reker
Tar med noen Red bee, rød rili, sort sakura pluss Kardinal reker om intr !?
Jeg er interessert i Red Bee
Ønsker en liten gjeng Otocinclus og et par/tre C venezuelanus(har flere fra før)
Og rundt 10 glødebåndstetra.....
Noen som tar med noen akvarier de skal selge? Ute etter (egentlig en reol med 3 kar i høyden) flere like kar på ush 60-100L
æsj, så midt i påsken a!

jaja, da dukker det kanskje ikke opp så mange som det kunne ha gjort.
Midt i er vel å ta i .

Dette har selvsagt også sammenheng med når de andre klubbene har auksjon og når et egnet lokale er ledig. Opprinnelig hadde vi en annen dato, men det gikk dessverre ikke, nettopp av sistnevnte årsak.

Ellers er det vel ikke slik at alle nordmenn er bortreist i påsken, vi satser på at søndagen viser seg å være en god dag.
Plussmedlem
Torbjørn Jørgensen
Noen som tar med noen akvarier de skal selge? :) Ute etter (egentlig en reol med 3 kar i høyden) flere like kar på ush 60-100L

Trapper ikke du ned da... :p
milo
Trapper ikke du ned da... :p

Nå er du bare usakelig og useriøs.. hysj på deg! ;D
Kikkan
æsj, så midt i påsken a! jaja, da dukker det kanskje ikke opp så mange som det kunne ha gjort.

De best besøkte auksjonene våre er jo de som arrangeres midt i påsken, så jeg vil ikke si meg enig i den uttalelsen
Har du fri har du tid
påsken er da folk har fri å til å dra på auksjon
ski ferie blir det bare bein brud av kom å spis pølser å vafler å kaker å få seg billig fisk å prudukter
Helt enig ! Palmesøndag er en perfekt dag for akvarietreff. Hørt rykte om et særdeles velfylt premiebord, og bare det er grunn god nok! Tar med noen Cory. delpax og rabauti samt H. Subviridis L-200.
That`s the spirit!

Perfekt dag for auksjon, god tid til tilvenning av ny fisk for alle som har fri mandag. De som ikke har fri, kan jo allikevel ikke reise bort på påskeferie før senere.

Askakvazoo har stand i auksjonslokalet på Verket skole og Dahls har åpent et par timer etter auksjonsslutt.

Altså alle muligheter. Det kan også tenkes at menyen vil være mer omfattende enn bare pølser og vafler.
Jeg jar litt lyst å komme, må innrømme det, men jeg KAN ikke kjøpe mer fisk ettersom jeg holder på å flytte :o/ Var på auksjon i Moss for ca ett år siden, og det var meget hyggelig :o)
Kanskje noen i LOAK kan ha noen i pensjon så lenge? Hvis du kommer og kjøper noen, mener jeg?
Bli med for det sosiale, Stine! Truls, Glenn og jeg skal også dit Jeg skal forhåpentligvis ikke kjøpe noe, men alltid hyggelig med auksjon!
Ta med
6 stk L-134 (~6cm)
8 stk L-240 VF
4 stk L181 ~8cm
5+2 L-066 voksne

10 stk C. Panda
5 stk C. Gomezi
10 stk C. Shultzei
10 stk C. Metae (Leksgruppe)
10 stk C. Venezuelanus (Leksgruppe)
10 stk C. Sterbai F1
6 stk C. Carlae