Kampfisk- elskere (side 2)

han fikk også litt ekstra farge og tøffet seg sjikkelig idag
Hm, ikke godt å si hva dette her, men gratulerer med damene! Syns det er veldig morsomt og spennende å se når en kampfisk hann blåser opp gjellene sine og tøffer seg for damene

Vet dessverre ikke noe om det gule som kom ut...
Kan jo legge ut noen bilder fra da jeg drev med kampfisk. Beklager kvailiteten på bildene, men dere får jo ihvertfall et inntrykk av hvordan de så ut
Oj oj, fantastisk nydelig! Kvaliteten på bildet var heller ikke dårlig! Morsomt å se så mange fantastiske kampfisker!
Tiffany
Min kampfisk hunn - Tiffany har vært syk en lang stund nå og har vært ca. 3 uker i karantene i et lite 7L kar - stakkars Endelig har blitt ganske så frisk igjen, men en behandling gjenstår. Neste uke regner jeg med at hun blir meldt fri fra sykemeldningen, er frisk og rask igjen og får komme hjem igjen syns det er så trist å se kampfisk i alt for små beholdere! Hun kommer nok mest sannsynlig ikke i 110L, da det går ancistrus yngel oppi her, men får komme over i 54L, sammen med gode, gamle Boble - gamlefar i huset Tror hun gleder seg til det, jeg gleder meg iallfall veldig til å få henne over i et større kar!
SveinIn: Det ville vært morsomt om du kunne ha tatt noen bilder av kampfisk hunnene dine som går sammen med hannen din Ville vært morsomt å se hvordan de så ut
Her er de 3 hunnene som fruen kom hjem med hehe

Edit: forstår ikke hvorfor bildene roterer seg....
Aww, så søte! Likte spesielt godt det første bildet.
Tror grunnen til at bildet blir på skrå, er fordi du holder kameraet loddrett, prøv å hold kameraet vanntett, tror det blir bedre da Har selv opplevd det samme.
God kveld! :-)
Det er nå et stort festmåltid i akvariene mine med røde mygglarver Fiskene storkoser seg med måltidet som de egentlig skulle ha fått på lørdag Legger ved noen bilder av kampfiskene.

Ha fortsatt en god kveld!
En teist dag idag! Kom hjem fra jobb og skulle mate fiskene da jeg oppdager at den som er mest ivrig etter mat ikke er og se, etter febrilsk leting finner jeg "haistorm" kilt i mellom 3D bakgrunnen og filteret og har ingen finner eller tegn til liv :/ håper han har kilt seg og deretter blitt nappet i, ikke at de 3 damene har gått mot han
Hatt ett par som har har satt i fast sløret i pumpa og druknet så jeg satte dame strømpebukse på innsuget. Trist uansett.
Husker at min første kampfiskhann satte seg fast i pumpa og druknet.
Utrolig trist at det skulle skje med din!
Min kampfisk
Hei. Her er min nyinnkjøpte kampfisk, fikk den i dag litt dårlig bilde men.
Da var ny kampfisk på plass etter den gammle tok kvelden her en dag fått navnet "Haifinn"
Gratulerer med ny kampfisk! Veldig fine begge to, både din Svein og din Stelleyo! Ønsker dere lykke til med deres nyeste familiemedlem!
Tiffany er endelig meldt frisk og har kommet sammen med Boble i 54L Det har vært litt jaging med har roet seg nå. Tror gamlefar syns det var hyggelig med damebesøk
God dag! :-)
Boble ble litt for aggressiv mot Tiffany, så jeg flyttet henne til 110L kartet i går. Der ser det ut som hun har det fint og går godt overens med de andre fiskene. Boble har vært gammel og rar i flere uker nå, men for to dager siden begynte han å kun være ved varmekobla og null interesse for mat. Har ikke spist en smule på 2 dager. Begynte å bli litt bekymret for han, men da jeg våknet i dag tidlig, forklarte alt seg. Ved varmekobla fant jeg et bitte lite skumrede med fullt av egg!

Håper på å få noen til å leve opp!
Møt Gullik: [External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap