Storauksjon - LOAK (Lillestrøm og omegn akvarieklubb) (side 2)

Tar muligens med meg 8 corydoras schwartzi og noen bue panser maller.
Har åkså noen mikke mus plati som jeg tar med.
blir gått med pøøøøølse!!!!
Tar med:

L173 glaser 4-5cm.
L338 4-7cm.
Hvis noen er interessert i en reol med 6 * 46L (rammekar):

[External Image]

Send meg en melding
Storauksjon
fra moss kommer det Malawi 7-8 slag,orange laser,aenus,mary gold sverdrager,l129 4-5cm,l144 i alle str,l107 3cm,red and black i str 5-6cm og voksne neon tetra og kanskje 2 utvendige pumper(jbl cristal profi 500 og fluval 404)sikkert no mer og.
Nå har jeg bestilt selgernummer i alle fall, har ikke luket i hele sommer så litt planter finner jeg sikkert. Noen som har plass til en Apistogramma elizabethae enkefrue uten lokasjon? Tar henne med hvis hun vil fanges, og håper hun finner et godt hjem. Hadde jeg bare hatt plass til Torbjørns reol...
Har du tenkt på noe minstepris for reolen, Torbjørn?
Kunne tenkt meg no større maller (gibbiceps) og admiralbarber ? =)
Jeg tar med gul Acara og et blå Acara lekspar, og muligens Pictus og Dianema urostrata
Tar også med 4x60L rammekar, mener å huske at de er fra Aquastabil. Disse går på fastprisbordet til en hyggelig sum, er ikke noe særlig med riper i dem
Vil ikke bruke tråden til LOAK for mye.
Den kan demonteres og taes med til lillestrøm hvis noen er interessert på så kort varsel.

Send meg heller en melding/mail så tar vi det derifra
tar med et L 046 par med minste pris 2000,- se hva som skjer hannen 9 cm hun 7 cm
annet som vi tar med er
L128 vf
L124 vf
L201 vf
L007 vf
L178 vf
L018 vf
corydoras concolor vf
cordoras melanotaenia vf
corydoras rabauti vf
corydoras napoensis
corydoras elegans
corydoras panda
corydoras trillenatus
cw 051 New panda vf
svart neon tetra
kardinal tetra vf
sitron tetra
super red hongi
prinsessen av berundi
fem bånds barber
oreochromis mossanbicus
apistograma Orange cacatuoides
sverddrager rio seco f1
palet ciklide
alge kuler
amano reker
rød rilli
blå rilli
multicollor reker
gule kule skjell
mm blir lit å pakke uff uff
Ja ser ut som det kommer litt snacks
dette blir nok greit tror jeg kommer mye fint og mye man kan sikle på her=))
Inaktiv bruker
Noen som tar med Betta?
Aphyocharax paraguayensis
Tar med meg Aphyocharax paraguayensis også kaldt Sol tetra. Dette er den tetran som Corydoras hastatus svømmer sammens med da dem er vildig like. Dette trygger coryen så dem stimer sammen. Og disse er en del av selv fangsten i fra Uruguay i februar.
Da er pakklista klar.

Cory venezuelanus,aeneus,sp black,robineae,schultzei.

Leksgrupper cory. adolfoi,cadimaculatus,similis,green laser.

Apistogramma gehpyra og panduro.

Sort neon tetra,kardinal tetra og platy med lokasjon.

Og kansje noe til fastpris bordet.
Hvor små glass er det forsvarlig og akseptert at reker selges i. Har en del større syltetøyglass, men ikke nok. Jeg har et par pestoglass liggend, blir disse for små?

Vil gjerne unngå å bruke poser.
Anders Høglund
Hvor små glass er det forsvarlig og akseptert at reker selges i. Har en del større syltetøyglass, men ikke nok. Jeg har et par pestoglass liggend, blir disse for små? Vil gjerne unngå å bruke poser.

Mine pestoglass synes jeg er for små til reke bruk, da hadde jeg heller brukt pose og sørga for at rekene har noe og holde seg fast i.
Inaktiv bruker
Er det kun kontanter som gjelder? Eller er det mulig å bruke kort, om man finner noe dyrt?
Tilfeldig bekjentskap
© Finn Falkenhaug
Reklame for plussmedlemskap