Larvik og grenland akvarieklubb arrangerer storauksjon (larvik akvarieklubb) (side 2)

askakvazoo
hei tom k når deler dere ut selger nr ?

Har begynt å sende ut nå til dem som har sendt oss epost.
Noen som har planer om å ta med sakura eller giftgrønne reker? Marsilea hirsuta eller marsilea minuta hadde også vært flott
Tar med en pose med giftgrønne reker.
Tenkte å ta med Australoheros "Red Ceibal" Centurion Uruguay om noen er int. fanget i vinter. To hanner en hun
Erik Rune Larsen
Skal jeg ta med noen av disse?

Du skal virkelig ha ære og berømmelse for dine gyppy oppdrett Erik Rune og dette er noe av det vakreste jeg noen gang har sett av guppy. Antar disse vil gå unna som varmt vettebrød =)
jeg tar med som følger

nerita zebra snegler
eplesnegler
red crab
neon tetra
sort neon tetra '
serpae tetra
kardinal tetra
sitron tetra
apistogramma pebas avl par
sitron tetra
corydoras sterbai
corydoras concolor vf
corydoras delphax vf
corydoras arcuatus vf
keiser tetra
blue diamond guppy
sverddrager rd
sverddrager mary gold
gold molly
bichir senegalus
bush Fish spotted gurami
Er det noen som tar med Lampeøyekilli - Aplocheilichthys normani ?
Med så mye "snadder" som er meldt inn her så trur jeg at jeg tar med meg penger isteden for fisk denne gangen! Vi kommer med tomme kasser denne gangen
Heisann
Tar med noen: Clarias batrachus
Herotilapia multispinosa og Albino Tiger Oscar. Plus en del på fastprisbordet. Blir mye og silke på her ser jeg
Ser ut så her vil eg både selge og kjøpe!!
masse L-144 ska eg ha med. og kirsebærreker.
L- 180 store , L-200 , småsnack a ciklider , etpar corysorter. maske og leopardus. pygmeecory. vf og f1. planter. og Tanganyika ... har noe yngel der.. selger kanskje de voksne i stede pga plassmangel. stooore plecoen min.. som eg kan komma på nå.. sist hadde eg bestemt meg for å selge de voksne greshakei.. hadde fått de i posene.. men de havna i karet igjen før avreise!! hehe
Tar også med noen hjemmeavlede Boraras naevus (Tidligere Boraras sp. "South Thailand),
noen Boraras urophthalmoides,

og noen hjemmeavlede Poecilocharax weitzmani:

[External Image]

Mye fin "småfisk" Tom Tror noe av dette passer til mine kar
Svein
Er det mulig og få salgsnr når jeg kommer dit.
Ronny Eriksen
Er det mulig og få salgsnr når jeg kommer dit.

Det er det.

mvh TK
Oksygen i fiske posene
vi kommer til å ta med oksygen flasken vår ,så alle som vill ha dette kan få dette gratis på auksjonen , folk som har en lang kjøretur bør repakke posene med oksygen .
Det passer bra :)
da er fiska i mye bedre form ,når de kommer hjem
askakvazoo
vi kommer til å ta med oksygen flasken vår ,så alle som vill ha dette kan få dette gratis på auksjonen , folk som har en lang kjøretur bør repakke posene med oksygen .

Bra tiltak !
Tilfeldig bekjentskap
© Hanne Utne
Reklame for plussmedlemskap