Storauksjon sarpsborg akvarieklubb den 10 november 2013 (side 2)

Olejan: de er sånn mitt på treet, når det gjelder agressivitet.
Loffa: Apistoer er litt sjelden fisk her, så det setter vi veldig pris på!
Geir Stokke
Olejan: de er sånn mitt på treet, når det gjelder agressivitet. Loffa: Apistoer er litt sjelden fisk her, så det setter vi veldig pris på!

høres bra ut geir. har ei ødelagt hånd så beklager skrivemåten..... akkurat nå. Det er først drammen til helgen, men ikke alt for stor intresse for apisto der. skulle jeg ta turen over til dere, lover jeg arter av sjelden vare og god kvalitet
Plussmedlem
Til fastprisbordet tar jeg med diverse mallehuler og skiferpuslerier, et par digitale ph-penner jeg har til overs, kanskje noen kar og helt sikkert ting jeg ikke kommer på nå....
Vet ikke om det vil være noen interesse for porsa/ porsabord?

Ikke bestemt hva jeg tar med av fisk enda, men har følgende arter å velge fra som skal ut : L134, L052, Fundalopanchax Gardneri (par), CW038, Perledanio, Nannostomus (lekte i går), Hemiloricariia (Rineloricariia) Eigenmanni lekspar (lekt denne uken), Humlemaller, Dageti (par)

Dukker sikkert opp mer også
Plussmedlem
milo
CW038

NÅ frista du meg nå, Milo! Huff, du har dine sider :p Nok en grunn til å prøve å komme meg til Sarpsborg... de der er bare rålekre.

Andre som tar med spennende Corydoras da?
Flott om det kommer noen spesielle Apisto'er, da blir nok samboeren i fyr og flamme her tenker jeg.
Tar med 2 litt spesielle kampfisk, ett hvitt par Dumboear og ett par blå/rød multicolour plakat
Har også en leksgruppe corydoras Loxozonus som jeg vurderer å ta med.
Kanskje noen jegersnegler til fastpris bordet? Hvis det går ann?
Har noen små 8 mnd rinelorecaria lanceolata(grenmaller) men blir nok bare noen få som blir tatt med siden intr bruker å være laber for denne typen fisk.
Kaja
Flott om det kommer noen spesielle Apisto'er, da blir nok samboeren i fyr og flamme her tenker jeg. Tar med 2 litt spesielle kampfisk, ett hvitt par Dumboear og ett par blå/rød multicolour plakat Har også en leksgruppe corydoras Loxozonus som jeg vurderer å ta med. Kanskje noen jegersnegler til fastpris bordet? Hvis det går ann? Har noen små 8 mnd rinelorecaria lanceolata(grenmaller) men blir nok bare noen få som blir tatt med siden intr bruker å være laber for denne typen fisk.

Spesielle er dem om en kan kalle dem det kaja. disse apistoene er ikke av de mest vanlige og er få av dem som er å få tak i i butikk. Får se hva jeg tar med meg til Drammen nå til helgen, men noen apistoer som er aktuelle er to forskjellige lokasjoner av cacatuoides, sp "Xingu", baenschi, piaroa og iniridae for å nevne noe =)
Vi kommer.
Jeg å kjærringa kommer i år også, var så trivelig i fjor og mye bra og varierte objekter. Så dette gleder vi oss til.

Noen som tar med noen maller da ? , og kjærringa vil ha reker og snegler.

RM
Rodney Midtbø
, og kjærringa vil ha reker og snegler. :) RM

Marita har nok med seg rosa posthorn og jeg tar med jegere...
Plussmedlem
Rodney Midtbø
Noen som tar med noen maller da ? :), RM

Hva slags maller har du i tankene da, kommer jo alltids en del variert....
tar med dette av maller

L 204 VF
L 128 VF
L 124 VF
L 202 VF
L 333 VF
L 398 VF
L 401 VF
L 066 VF
L 104
tar nok med en pose av hvert slag, pakker i par på alt uten om L128 disse er kun 5 cm ikke lett kjønnsbestemme dem

Kaja
[QUOTE=Rodney Midtbø], og kjærringa vil ha reker og snegler. :) RM

Marita har nok med seg rosa posthorn og jeg tar med jegere...

nerita Tiger Snail
nerita Onion Snail
Tylomelania sp.
nerita zebra snegle
eple snegler
svart Sakura
blue jelly
multicollor
så kommer noe snegler + reker fra meg
Kjempespennende med mange forskjellige maller!
Tar med L-52/168, L-129 og L-91, alle v.f.
Også noen yngel, L-46 F1, som har passert 3 cm, født i august!
OBS! Selvfølgelig ingen minstepris!
Bilde viser yngel klekket i dag, 18 stk. F-1.
flotte fisker geir , dette er en god bit
tøft att noen tør å ta med så dyre fisker til auksjon uten minste pris
Tror virkelig dette blir en veldig spennende auksjon med bredt utvalg på det meste etter hva alle tar med.
Gleder meg!!
Det är länge sedan jag var på auktion i Norge, så detta ser jag verkligen fram emot! Jag tar med mig lite guppy (vildform och "Japan Blue") samt killiarterna Nimbapanchax petersi och Fundulopanchax scheeli. Och så lite planter och mikromark. Tar någon mer med sig några killis? Eller annorlunda labyrintfiskar?

Är det bara jag som inte hittar något om auktionen på klubbens hemsida? Det borde vara dags att skriva något där tycker jag.

Olle
Dette ser ut til å bli en bra auksjon

Jeg skal ha med Corydoras C141, Green laser, Axelrodi, Metae og Melini.
Noen keiser-tetra blir det også, samt to store Botia og rosa posthorn-snegler
Nå er det ikke lenge før det braker løs i Særp!
Jeg har et kar som skal tømmes for fisk og fylles opp med Malawi på denne auksjonen så blir spennende å se hva folk har med seg.
Fra meg regner jeg med at det kommer en Pleco og en Gibbiseps på ca 30cm, palettciklide par+noe smått, ancistrus sp., planter. Mulig jeg finner noe annet morro å ta med
På hvilken måte blir auksjon objekter tatt ut? Tenker da på om det til hver bolk kommer fra alle selgere eller kommer det ut slik det blir levert? Eller blir det bare tatt ut random?

Ønsker en lett forklaring på dette om det er mulig =)
Forandring i planer
vi kommer ikke til Sarpsborg i år , men ønsker klubben lykke til med auksjonen mvh askakvazoo as
Det beklager jeg sterkt, Thomas!
Loffa: Sarpsborg Akvarieklubb er ikke tilhenger av for mange påbud/forbud, og vi vil som vanlig forsøke å fordele objektene til de forskjellige selgerne så jevnt som mulig. En ordning som den Lillestrøm kom med vil aldri komme på tale, da den favoriserer en gruppe.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap