Ønsker meg en "liker" knapp på af (side 2)

mona o
Det er ofte man bare vil etterlate et spor


Selv om det ikke skulle bli noen "knapp" tror jeg ikke du personlig skal behøve å bekymre deg nevneverdig om ikke å etterlate deg et spor, mona o. Med dine 10 - 1000 vis av innlegg, avhandlinger og akvariske-memorarer, vil nok du og dine meninger for alltid være plantet her på AF. . . . . . . . . .

- Tore -
mona o
Jeg ønsker meg fremdeles en LIKER-knapp her på AF :) Det er ofte man bare vil etterlate et spor og vise at man setter pris på det som skrives, uten at man egentlig har så veldig mye konkret å si. Da er LIKER-knappen perfekt å klikke på! :) Noe stemning for dette hos styre & stell på AF....? :)



Veldig enig med Mona O her
mona o
Det er ofte man bare vil etterlate et spor


Mountain
Selv om det ikke skulle bli noen "knapp" tror jeg ikke du personlig skal behøve å bekymre deg nevneverdig om ikke å etterlate deg et spor, mona o. Med dine 10 - 1000 vis av innlegg, avhandlinger og akvariske-memorarer, vil nok du og dine meninger for alltid være plantet her på AF. . . . . . . . . . - Tore -



Hvem har sagt jeg er bekymret??? Og så skrev jeg da vitterlig "man vil" også da... som i generelt, ikke "jeg vil". Snakket på vegne av ganske mange, skal man dømme etter hvor populær liker-knappen er på et visst annet medie.

PS! Mens jeg er i farten, så fikk Mountains innlegg meg til å tenke på et nytt ønske jeg kunne ønske vi hadde her på AF. Nemlig, AF skulle hatt samme regel som VG her på forumet!

"Unngå tendensiøs bruk av stråmenn
Dette vil si å tillegge motstanders standpunkt et innhold han ikke står inne for."

Jeg bare nevner det.
"Liker" Mona!
Ser ikke at siste innlegget til Mountain tilfører noe nyttig i forhold til trådens innhold. Ja de tidligere innleggene gjør, men siste er kun gørr....

For meg er det ikke så viktig med en liker knapp, da jeg er redd for at noen av innleggene som har nyttig innhold vil forsvinne! Om en vil skrive noe, så føler en oftest for og skrive litt mer. Men om det er en "liker" knapp er jeg redd det kan bli en enkel løsning... Men det er mitt syn.
Pål sine fisker
For meg er det ikke så viktig med en liker knapp, da jeg er redd for at noen av innleggene som har nyttig innhold vil forsvinne! Om en vil skrive noe, så føler en oftest for og skrive litt mer. Men om det er en "liker" knapp er jeg redd det kan bli en enkel løsning... Men det er mitt syn.


At du ikke liker innlegget mitt, ja det kan jeg ikke gjøre noe med. Om jeg har et budskap/poeng, som kanskje ikke alltid kommer frem i " klartekst" , ja det blir det jo opp til hvær enkelt å mene noe om.

Men - jeg liker innlegget ditt! Dette som er uthevet over, er jo noen av de viktigste kriteriene for motstanen mot "knappen". Kanskje jeg tar feil, men jeg ser også for meg enkle løsninger, noe som kan resultere i lange rekker med "liker" side opp og side ned.

Litt historikk: Temaet har jo vært oppe flere ganger, og "frontene" har ikke bevegd seg nevnverdig. Det har også blitt hevdet at denne knappen kan bli brukt kun til å fremheve innlegger, ikke å fokusere på dens meninger.

Jeg erindrer også å huske at det for flere år siden ble det tatt opp til diskusjon om å stemme frem en elitegruppe, basert på antall innlegg, ant. år på forumet + enda litt mer. Heldigvis ble dette aldrig noe av.

Håper ikke du synest dette innlegget var like gørr.....

Ha en god lørdag, alle sammen!

- Tore -
Cecca
[QUOTE=mona o]Jeg ønsker meg fremdeles en LIKER-knapp her på AF :) Det er ofte man bare vil etterlate et spor og vise at man setter pris på det som skrives, uten at man egentlig har så veldig mye konkret å si. Da er LIKER-knappen perfekt å klikke på! :) Noe stemning for dette hos styre & stell på AF....? :)



Veldig enig med Mona O her

"Liker" og enig!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap