Noen enkle oppdrettfisk? (side 2)

Når jeg hadde palett så var hunnen ekstremt aggressiv, tok over hele 325 litern og jagde alt som var. Kunne svømme fra den ene siden av karret til den andre for å ta fisk der. hun tok også livet av en kampfisk jeg hadde. Ga den til slutt bort, etter det roet alle i karret seg ned
Stig Jørgensen
Når jeg hadde palett så var hunnen ekstremt aggressiv, tok over hele 325 litern og jagde alt som var. Kunne svømme fra den ene siden av karret til den andre for å ta fisk der. hun tok også livet av en kampfisk jeg hadde. Ga den til slutt bort, etter det roet alle i karret seg ned
Jeg skal ha dem i en 72l og da skal jeg bare ha palett.
Multiene ordner seg sjøl. Noen sneglehus, sand, litt stein og ph over 7, så går det gjerne på skinner. Men det funker best med rent artskar eller utvalgte samboere, for både foreldre og barn er veldig små, og blir fort oppfattet som en liten godbit av større fisk.
fjelltorsk
Multiene ordner seg sjøl. Noen sneglehus, sand, litt stein og ph over 7, så går det gjerne på skinner. Men det funker best med rent artskar eller utvalgte samboere, for både foreldre og barn er veldig små, og blir fort oppfattet som en liten godbit av større fisk. [URLBLOCK1]
Takk for svar!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap