Sommerfuglciklide (side 2)

Eg skjønte dessverre ikkje om du er ironisk eller alvorleg...
Donald
[QUOTE=Beurre blanc]Denne tråden er et klassisk eksempel på hvorfor AF dør ut. Samtlige hopper på liter diskusjonen uten og vite noe om saken.

Det har du forbausende nok rett i, men kanskje det hjelper å lese #4. Kanskje AF dør ut av andre grunner enn du tenker på...

Regner med du sikter til følgende sitat :

" Eg ser det er mange som meinar at 90L er for lite, men har hatt scalare i dette karet i mange år. Fiskane trives og legg egg Har planar om større kar. Har hatt ein periode på nokre år no der eg ikkje har hatt akvariet i bruk pga flytting. Starta det oppatt for nokre mnd sia. "

Hvis jeg har forstått poenget ditt riktig vil jeg si at jeg hadde vært enig om ikke ts hadde skrevet "har HATT scalare i dette karet .. " . Er enig i at karet ville vært for lite til voksen scalare - det jeg ville ha igjennom var at forumet tar drepen av at alle hopper på liter diskusjonen uten og vite noe om bakgrunnen til ts. Det viste seg jo til slutt at det var snakk om to scalare yngel.

Er jo kjekt at brukere vil opplyse nybegynnere. Problemet er når flere brukere (vanligvis) hopper automatisk på liter diskusjon i nesten hver tråd. Uavhengig av opprinnelig spørsmål til ts som følger til at de fleste tråder havarerer fort..

Synd!
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap