Oppstart 1.0 (side 2)

Hei, hvor kjøpte du Seneye proben din, i Norge eller på Ebay e.l.?

Mvh
Øyvind

Jeg kjøpte min rett fra Seneye.com, det er nå over et år siden så jeg tenkte ikke på å sjekke ebay... Tror ikke noen norske forhandlere har fått øynene opp for disse probene.
Den er liten og grei å ha i karet, men man må ha en eller annen PC kobling til å få dataene ut til websiden og det er jo ikke alle som har muligheten til. Kjører selv en macmini med en virituell PC som har softwaren for å få det til å funke. Men en minipc som kan kjøre windows gjør nytta.

Tror du kan kjøre det tredobbelte av holdbarhetstiden på målestripsene som de vil du skal bytte hver 30 dag, jeg kontrollmåler når jeg ikke stoler på verdiene, og det stemmer på en prikk. Har bestilt nye målestrips, men kjører nå på over 230 dager gamle strips som måler slik de skal... Har ikke så mye gående i karet så det går greit til jeg får byttet. Kan anbefales siden jeg ikke har all verden av tid til å drive testing så er det veldig fint å få time for time info, på mobil, mail eller sjekke websiden.

Det blir virkelig intressant å se hva slags utvidelser de kommer med, samme probe skal snart få flere verdier å måle, de kommer snart med informasjon om utvidelsen.
Takk for info. Har hatt en pause på noen år, men flytter snart, og har planer om et nytt kar på kontorrommet. Det blir stående en PC ganske nære, så det bør ikke bli noe problem med tilkopling.

Håper de implementerer noen flere målemuligheter med proben, konseptet er jo veldig bra.

Mvh
Øyvind
Ja det funker helt fint, og proben har lang USB kabel så det går nok bra.
Sånn som i dag har temperaturen steget litt for høyt og dette vet jeg før jeg kommer hjem, puttet i noen kjølelementer og vips så slapp jeg toppen som kommer rundt 20-21. Ting jeg ellers ikke ville bitt meg merke i, så er trendene i verdier helt flott og følge med på. Tror det ville vært vesentlig vanskeligere for meg som gammel nybegynner å starte opp et nytt kar nå uten proben... Fikk nye strips nå, så de er lagt i vann før jeg setter dem inn litt senere i kveld. Skal ligge i 24t men de ender jo opp i samme vannet til slutt alikevel.
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap