Storauksjon i Bergen Akvarieklubb (Bergen Akvarieklubb) (side 2)

På andre siden av Sletten Senter på Slettebakken
Takk for denne gang
Da var årets storauksjon vell overstått. Takk til alle som møtte opp, alle hjelpere og ikke minst auskjonariusene Rune og Erik. Syns vi oppnådde gode priser som forsvarte kvaliteten på objektene i dag. Fastprisbordet ser ut til å fungere, iallfall på mallehuler som gikk unna som varmt hvetebrød. Veldig kjekt at Haugaland Akvarieklubb stiller med folk som tar turen oppover til regnværet.

Da sees vi igjen på klubbmøte om halvannen uke.
Må man være medlem for å komme på auksjonene?
Storauksjonen er åpen for alle som har lyst å komme. Neste storauksjon her i Bergen er lørdag 3. oktober på Sletten skole, mer info kommer på hjemmesiden, FB gruppen vår og her på Akvaforum.

Du må gjerne ta turen på klubbmøtet vårt førstkommende onsdag. Da blir det klubbforedrag og miniauksjon. Vi holder til i Tranehuset på Slettebakken.
Nå gleder jeg meg veldig til Oktober
Kan jeg også komme med noe fisk og annet?
Runa1607
Nå gleder jeg meg veldig til Oktober :) Kan jeg også komme med noe fisk og annet?


Klokkeslett?
Vi begynner stort sett kl 12 på storauksjonene (innlevering starter halvannen time tidligere), alle kan selge fisk/utstyr der men de man må registrere seg i forkant. Kommer mer informasjon om dette plutselig her på forunet, på klubbens hjemmeside og Facebook gruppen til Bergen Akvarieklubb.
Tror du jeg vil få solgt en håndfull korallplaty?
Det kommer vel ann på de som kommer til auksjonen. Ikke noe fasitsvar der.
Platy er alltid populært. Berre å ta med.
Ingunn Johnsen
Platy er alltid populært. Berre å ta med.

så bra for no har hunnene slupper alt for mange yngel!
nå ble jeg lettet
sommerfuglciklidene mine la eg no nettopp så kanskje det blir noen yngel jeg tar med??
Husk, all fisk som skal selges på klubbauksjoner skal være minimum 8 uker, levedyktig hos ny eier og de skal klare seg gjennom en hel dag i pose på auksjonsbordet. Små yngel slipper desverre ikke gjennom kontrollen siden de ikke tåler å flytte kar like godt som ungdomer/voksen fisk. Men, alt dette finner du informasjon om på klubbens hjemmesiden til uken når det blir publisert
Ok, noen er ca 2 uker nå så de får bli hjemme... Ellers er det en del voksen fisk og .
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap