Jomfrutråden (side 2)

på tide å se Holger og Tone igjen, forumet ble ikke det samme uten flagrende skjørt og blinkende briller
Holger Lockertsen
Tusen takk! :) Vi trenger først og fremst positive og glade medlemmer, og det er du jo allerede flink til... ;) Fiskebasen vår treng også oppdatering, så om du vil gå inn og legge inn informasjon om fisker du kjenner til, eller kan sjekke noen av dine oppslagsverk for informasjon, så er du og alle hjertelig velkommen til det.

Allerede lagt til litt på corydoras aenus. Har desverre lånt bort bøkene mine, så dårlig med kilder, men hukommelsen min er god. Kommer dere til å foretrekke at vi legger til det vi kommer over i skriftlige kilder først og fremst og så etterhvert glimter til med egen erfaring...? Hvordan stiller dere dere til "kopiering" fra det som står i "gamle" fiskedatabasen...?
Terapitanktenker
Allerede lagt til litt på corydoras aenus. Har desverre lånt bort bøkene mine, så dårlig med kilder, men hukommelsen min er god. :) Kommer dere til å foretrekke at vi legger til det vi kommer over i skriftlige kilder først og fremst og så etterhvert glimter til med egen erfaring...? Hvordan stiller dere dere til "kopiering" fra det som står i "gamle" fiskedatabasen...?


Endringene dine er inne - tusen takk
Egne erfaringer er flott, men dersom de viker veldig fra normalen i litteraturen så foretrekker vi dokumentasjon.

Kopiering fra basen på gamle AF er ikke lov, med mindre det er du selv som har skrevet den aktuelle profilen.
Gratulerer med nytt fora =)
Jeg gleder meg, men det kommer nok til og bli en hard konkuranse blant disse forumene. Men jeg håper det lykkes!
Forum du har lagd Holger er utrolig bra.

Etter at jeg flyttet til danmark så har forumene her blant akvarie hobbyen heller labe, så da er det bare og følge med på de norske =)

Keep up the good work =)
lykke til med driften av nytt forum

jeg vet ikke helt hva som utløste bruddet her, men jeg håper at resultatet blir 2 gode sider og ikke 2 halveis sider


veldig bra at det taes høyde for annet enn fisk... jeg har tro på at plantesiden kan bli et godt hjelpemiddel når jeg ved en senere anledning skal sette opp et nytt akvarium




snublefot
Kan ikke svarer for hva som skjer på akvarieforum, men her er det i hvertfall masse arbeid som legges ned for å få det beste av det beste!
Jeg har stor tro at dere kan greie dette!

Gidder ikke en gang og komentere trådene som er vekdig aktive på de andre foraene akkurat nå men heller holde hodet kaldt.

Jeg vet dere har støtte fra mange og at de som kan, vil bidra med det de har og sammen skape et nytt og bedre forum =)

Pssst! Jeg har også meldt meg inn
Og det gjorde jeg etter et hint pr email fra en mod. her
Takk!(nevner ingen navn) Det er hyggelig å være tilbake, om jeg får lov å si det med et smil

Ang. fiskedatabasen; det er spennende å bygge opp en ny! Alle må bare gjøre en innsats, så blir den så flott så! Utfordringer av det slaget er jo både morsomme og spennende.

Jeg har dristet meg til å legge inn erfaringer jeg har med oppdrett og lek på Laetacara Dorsigera. Kunne noen moderatorer være snille og ta en rask titt på det og se om det ble bra nok...? Noen kommentarer mht f.eks. forbedringer?

Oppdrett på Laetacara Dorsigera profilen

Dessverre ble ikke alle avsnitt o.l. jeg la inn med? I det ferdige som dukket opp etter lagring, manglet plutselig avsnitt. Kanskje man kunne ordne det så avsnitt og teksttyper som kursiv o.l. kan brukes (prøvde å skrive ph'en med "Bold" skrift, men det gikk ikke). Det gjør det jo mere lettlest når avsnitt er brukt, og nøkkelopplysninger kan utheves (som phverdi ved lek).

Mona :)

Hei!
Så koselig å se deg igjen,
ville bare si det
Mona Opland
Og det gjorde jeg etter et hint pr email fra en mod. her:) Takk!(nevner ingen navn) Det er hyggelig å være tilbake, om jeg får lov å si det med et smil:-) Ang. fiskedatabasen; det er spennende å bygge opp en ny! Alle må bare gjøre en innsats, så blir den så flott så! :-) Utfordringer av det slaget er jo både morsomme og spennende. Jeg har dristet meg til å legge inn erfaringer jeg har med [b]oppdrett og lek på Laetacara Dorsigera.[/b] Kunne noen moderatorer være snille og ta en rask titt på det og se om det ble bra nok...? Noen kommentarer mht f.eks. forbedringer?

Supert dette...stemmer akkurat med det jeg har erfaring med..veldig viktig med levendefor ser det ut til..mine 4 første kull døde av sult..de forstod ikke at det var mat...(Ryba Micro og avskallet Artemia).siste kull foret jeg med nyklekket Artemia og jeg tror ikke jeg har mistet en. Er nå 3 cm store...Nydelig fisk forresten
Ramla inn visst jeg og...

Lurte på hvor alle de fornuftige folkene hadde blitt av, men så fant jeg dem!
Å, her er jeg kommet på plass

Gratulerer såååååååå mye med et nytt forum.

Flere lykkeønskninger kommer garantert )

Klemz Maren
Gratulasjoner fra meg også :-)
Har ikke vært så aktiv på nettet i det siste, så jeg skjønte ikke en døyt når jeg kom inn på AForum i går.... Vet ikke så mye om hva som har skjedd, men vet litt om hvor mye frustrasjoner som skal til for at man bryter ut på denne måten. Er midt oppe i noe slikt selv i et emne som er ganske så off topic!!

Spennende med nytt forum da! Og jeg er allerede hoppende glad for plantedatabasen!!

Må jo også si at jeg er ganske glad i takhøyde...
Håper det er greit at jeg gir lyd fra meg i denne tråden selv om jeg er Skorpion...

tror at dette bør bli like bra som det meste andre du står for på nett Holger.
~are
Håper det er greit at jeg gir lyd fra meg i denne tråden selv om jeg er Skorpion... ;) tror at dette bør bli like bra som det meste andre du står for på nett Holger.


Alltid velkommen, Are! Flott å se deg!
Oi! Kan det hende jeg fant den første tråden på dette forumet? Så artig
De fleste henger med ennå, ser jeg
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap