Corydoras eques, oppdrett (side 2)

<embed src="//www.youtube-nocookie.com/v/edldJ1K3VlA?hl=nb_NO&version=3&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="281" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
11 dager gamle eques
De er fryktelig søte! Fine tegninger, blir sikkert enda finere etterhvert.
[External Image]
15 dager gamle og fortsatt i breedingboks
[External Image]
20 dager gammel og kjempeflott i yngeldrakten Nå er de fleste løs i en 90 liter de deler med unge Ancistrus dolichopterus. jeg har enda ikke funnet døde yngel.
[External Image]
25 dager gamle, noen av dem begynner så smått å vise blågrønn farge, bakparten er fortsatt fargeløs
[External Image]
4 uker gammel, bukfinnene begynner å bli rustrøde og den oransje "halskragen" begynner å komme til syne
Fantastiska bilder på en fantastisk Cory. Cory-yngel är ju generellt gulliga.
<embed src="http://www.youtube.com/v/iaMBF10q9Ho&rel=0&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="500" height="315" allowscriptaccess="always"></embed>
4 1/2 uke gamle, de fóres med smått frossenfór, Repashy og forskjellige malletabletter og matlysten er stor
Så gøy da, gratulerer, fine bilder og snutter
Ser ikke ut til a det er noe i veien med matlysten nei. Så flott at det har gått fint så langt , lykke til videre .
Hvordan går det med dine Sølvi, har du satt dem i tørketid?
Gå veldig fint med mine ,de er stort sett hyper hele tiden.
Har ikke kommet så langt ennå at jeg har kommet gang med tørketid . Men de har gått noen uker uten vannbytte nå så kan muligens tappe ned vann og ta det derifra ?
Ja det er bare å tappe ned vannet, våre gikk med 15 cm som fordampet ned til ca 10 cm i løpet av tørketiden. Hadde vært kjempeflott om du fikk lek på dine også
Håper jeg kan lykkes en gang jeg og ja Tapper sikkert ned i ettermiddag ,spørs bare hvor lenge jeg tør å la de gå uten vannbytte
[External Image]
Gjengen har passert 5 uker og bunnfargen kryper bakover på kroppen
Gratulerer så mye med oppdrettet!
Vakre småttiser
Gratulerer masse med oppdrettet, Rita Og for noen vakre småttinger !
Wow, både till bilder och fiskar!
Plussmedlem
Fantastisk moro! De begynner virkelig å bli flotte nå altså
Tilfeldig bekjentskap
© Rune R Antonsen
Reklame for plussmedlemskap