Skamros deles herved ut!! (side 2)

Roger
kjempeide med plantebase også.. personlig har jeg null peiling på planter (vet ikke engang hvilke planter jeg har i akvariene mine) men med dette hjelpemiddelet kan jeg jo lære litt om dette også

Helt enig!
Og det er mye bedre å se ordentlige bilder av planter, ikke bare tegningene til tropica.
Ble først klar over denne siden ganske nylig, men min kommentar er at den er kjempbra i mine øyne.

meldte meg natruligvis inn med en gang, drifter også en nettside med relativt store mnd. treff så jeg la umiddelbart en banner annonse ut der med link til dette forumet http://www.gigass.no/site.asp?employment_type=type-renhold®ion=ALL og håper at dette kan bidra med enda flere treff til dette forumet.

takk til grunnleggerne av dette forumet.

http://www.gigass.no/site.asp?employment_type=type-renhold®ion=ALL

linken sist var feil, alternativt se på siten www.gigass.no under bransjen renhold.

vet at det er mange akvarister innenfor horeca bransjen.

Flott at det legges ut lenker til forumet, slik at vi blir mer synlige.
Oppfordrer alle som kan, om å gjøre dette! Tips gjerne bekjente som har akvarie av ett eller annet slag om siden.

Jo flere vi er, jo bedre, er jeg sikker på
Vill slenge meg på
Bare gratulere alle som har fått til det her, med holger i spissen.

en plantebase er jo SUVERENT!
Og det skjer i det minste noe her, ikke som på gamle AF, der mann ofte fikk sure svare svar og laaaaang responstod.

GRATULERE GUTTA
Plussmedlem
Imovane
Bare gratulere alle som har fått til det her, med holger i spissen. GRATULERE GUTTA

Å vegne av gutta og jenta: Takk takk!
Da var det avgjort, hvor jeg skulle melde meg inn! Og det ble Akvaforum! Forumet har blitt veldig bra, her er tonen bra og her føler jeg meg hjemme!
Utrolig bra jobb dere har gjort på kort tid, gratulerer hele gjengen!
Helt enig i alt som er sagt!

Jeg har ikke vært særlig aktiv på andre akvariefora, men har lest både gamle og nye innlegg i over et år. Jeg pleide å like Akvarieforum best. Dette skyldtes kombinasjonen av det jeg oppfatta som gode svar (som nybegynner har jeg lært mye ved å lese gamle tråder) og tonen på forumet. Vel, ting forandra seg og jeg trivdes ikke lenger like godt.

Jeg blei så glad da jeg fant dere igjen her! Min oppfatning er at Akvaforum har alt det gode fra Akvarieforum, og enda de nye kunnskapsbasene i tillegg. Så nå er det her jeg liker meg best! All ære til moderatorene og til Holger og Tone, som etter hva jeg har forstått også har andre ting å tenke på for tida... Gratulerer!
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap