Krise (side 2)

Jeg vet ikke noe om det filteret, så det kan jeg jo egentlig ikke svare på. Hvis det må stå fullstendig under vann, så kan det vel ikke skade å stille det på skrå så vannet dekker nok av det? Eller??
Det er et lufterør på toppen som ikke skal under vann, derfor spør jeg
Her er et bildet så dere skjønner hva jeg mener

Ok... Har du en lengre slange med samme dimensjon som røret? Jeg er en noldus på alt teknisk, så jeg er usikker på om det egentlig gjør noe at røret kommer under vann.
Takk for at du er med i det minste. Har ikke noe ekstra rør dessverre. O jeg ikke er heldig og få tak i det i løpet av kort tid.
Har ingenting å si om luftrøret kommer under vann. Det er der for å tilføre ekstra oksygen/luft på samme måte som en luftestein, hvis det havner under vann så er eneste forskjellen at pumpa slutter å "blåse bobler", så lenge man har god bevegelse i overflata så er det stort sett ikke nødvendig å bruke dette. Har samme på Eheim Biopower-pumpa mi, og der koblet jeg av slangen for å slippe bråket.
Tusen takk. Da blir det ikke stress i morra!!

Pumpa blir og med da!

JIPPI!
Takk, mcSteen, bra du kikket innom Dette har jeg faktisk også gjort med et filter en gang, men ville ikke uforbeholdent anbefale det på et filter jeg ikke kjenner.

Nå tror jeg akvariebyttet ditt skal gå alldeles bra, Skattebo!
Å jada dette skal gå som en drøm- følger din personlige tråd nå Kuledrøm.

Liten oppfølging
Vil bare si ifra at alt av ting og fisk var på plass i sitt ny hjem utpå kvelden i går.

Fiskene trives så bra at dem driver og flørter alt.

Det gikk som en drøm.

Tusen takk til dere som hjalp meg her inne.
Tilfeldig bekjentskap
© Frank Falcone
Reklame for plussmedlemskap