Sprekk i frontglass (side 2)

bare hyggelig å kunne hjelpe noen som har vært så uheldig som deg!
men da blir det snart akvarie igjen da
ja det er litt jobb, å jeg viste at den biten ville bli det dyreste, men er ikke umulig. men du får jo litt igjen for det da og utstyret kan du jo bruke fra det som er skadet,
du for selge med denne linken på kjøpet
lykke til videre

fikk nesten lyst på det, men har ikke fått helt litersyken enda, takkålov
h Buddhafisk

https://www.youtube.com/watch?v=3M19FOgDZfc
så den der nå ja, vist du ikke blir kvitt den, så kan jeg hente den i helga, vist jeg for hjelp med den ut i vare bilen min!!
Buddhafisk
så den der nå ja, vist du ikke blir kvitt den, så kan jeg hente den i helga, vist jeg for hjelp med den ut i vare bilen min!! :-)


AUDA!
Hei, du må gjerne få det, men jeg kan ikke hjelpe deg og bære, er sykmeldt. Det trenges minst 3 stk for og få det sikkert ut, jeg brukte kun 2 og det gikk galt. Nå var det litt sand i akvariet også som veide litt, det er tatt ut nå, men det veier jo rundt 120 kg! Flere har ringt, så det er egentlig først til mølla. Dersom du sier at du vil ha det, kan jeg holde det av til deg, men da må du helt sikkert komme hente det, da jeg ønsker og få det nye karet inn så fort som mulig. Det har en innebygget bakgrunn, pleide og gå malawi i det. Det trenges en vask, men det er gratis, si fra hva du vil.

Mvh
Øyvind
ok, har ikke tlf nr ditt, men sender deg en mail, jeg vet ikke på strak arm om jeg for noen til å hjelpe meg med det i helga, men vist noen avtaler å hente det i helgen, så er du jo kvitt det kjapt!
jeg skal en tur til akvarie butikken på kløfta i helga, vist de har fått vann test tinga mine, jeg kjenner noen som bor i oslo som jeg kan spørre om hjelp, så vist det ordner seg, ja da kunne jeg henta på samme turen,
Hold ikke av for lenge til noen! det er så mange som sier de vill ha på sånne annonser, men kommer dem?
er det langt utenfor sentrum du bor? å i hvilken retning ?
[QUOTE= jeg kjenner noen som bor i oslo som jeg kan spørre om hjelp,


for svar om hjelp etter jobb i dag! ca kl 20
ps fant deg
Sendte deg mail. Du kjører forbi meg dersom du kommer sørfra eller vestfra, og skal til Kløfta. Da hører jeg fra deg senere i kveld. Du bør ha med deg minst 2 stk til for bæring selv om det kun er noen få meter.

Mvh
Øyvind
Tilfeldig bekjentskap
© Marte Stensby
Reklame for plussmedlemskap