Discus Oppdrett :-) (side 2)

reinert
[QUOTE=Geir Kristiansen] Det der ser ut som to anstendige discus :-)


Klart det... de er jo mine )


Er det discusene du kjøpte av meg?
Håvard Støre Andresen
[QUOTE=reinert][QUOTE=Geir Kristiansen] Det der ser ut som to anstendige discus :-)


Klart det... de er jo mine )


Er det discusene du kjøpte av meg?
Ja tror Reinert kjøpte de av deg.
Ja, dette er discus vi har sett i ditt kar tidligere Håvard Må være gode gener i disse her. Jeg kunne i allefall tenke meg et par avkom av disse. Rart i grunn, jeg som aldri har hatt sansen for disse loddrette flyndrene
Håvard Støre Andresen
[QUOTE=reinert][QUOTE=Geir Kristiansen] Det der ser ut som to anstendige discus :-)


Klart det... de er jo mine )


Er det discusene du kjøpte av meg?
Det er det... kjempe kvalitet på disse.... nå lurer nå på om jeg har ett tredje par av de seks jeg kjøpte og to jeg fikk
Viggo Gausvik
Nå er de 12-13 dager gamle de går med foreldrene i en delt 450 liter. Alså to par, ett på vær side. Begge har yngel. Har begynt å fore med nyklekt Artemia. Ser de tar en og en reke, men liker seg helst ved foreldrene. Er jo ikke lett å fore i 450 liter Artemiaen blir liksom så spredt. Hva anbefaler dere ?



Før eller senere må du splitte yngel og foreldre ellers kan du risikere slitasjeskader på skinnet til foreldrene. La artimiaklekkkeren jobbe så er yngelen selvdreven når dette skjer.

Det var nå enda godt jeg satt når jeg leste innlegget til Bjarne
Discus
Når du ser slike bilder og lese slike komentarer, så er det ikke løye at folk holde på med discus. Ser inntresant ut, me andre får håpe at de dukke opp på auksjonen en gang. Var litt forsiktig på den siste.Sier som Bjarne, skulle gjerne hatt ett par i karet.
Ariel.
Hm...er det noe artemia her mon tro ?
Og så var det på an igjen.....Noen riktig kåtinger dette
Flotte bilder Viggo! Og nå tok de i bruk den "dildoen" også
tøfft....
Dette blir jo bedre og bedre.. hvordan går det med det andre paret..? noe på gang der?
Det er bare en ting som gjelder nå.. og det er å skaffe seg flere store kar.. (vet du har plass til en reol med 720l..)
Hehehe, ja slike produktive fisker skulle det vært mange av Utrolig artig, pøs på med bilder og tekst i jula da, så slipper jeg å kjøpe pondus
reinert
Dette blir jo bedre og bedre.. hvordan går det med det andre paret..? noe på gang der? Det er bare en ting som gjelder nå.. og det er å skaffe seg flere store kar.. (vet du har plass til en reol med 720l..)

Sa til deg at de ville legge i 20.00 tiden i går kveld men bommet med 24 timer. De la i kveld
Viggo Gausvik
[QUOTE=reinert]Dette blir jo bedre og bedre.. hvordan går det med det andre paret..? noe på gang der? Det er bare en ting som gjelder nå.. og det er å skaffe seg flere store kar.. (vet du har plass til en reol med 720l..)

Sa til deg at de ville legge i 20.00 tiden i går kveld men bommet med 24 timer. De la i kveld
Hærlig.....
skal si opp jobben du nå?
På størrelse med et kronestykke her
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap