lage lyskasse.... spm (side 2)

enda mer funderinger....

hvordan vil membranen bli påvirket av varmen fra lysrørene ?

har sendt ut litt mailer til produsenter nå, blir spennende og se.
Tror membranen skal takle dette finfint. Varmekabel i gulvene funker jo, og jeg er temmelig sikker på at de fleste varmekabler guffer mere varme enn lysrørene

Holder du oss up too date med hva du bruker etterhvert?
åkei... mailet litt og fikk dette svaret:

Vi anbefaler å bruker en epoxyimpregnering (to-komponent) som heter Mapecoat Universal. Denne er klar (transparent) og du må benytte to tynne strøk, totalt 0,35 kg/m2.
Prøv deg på en Byggkjøp butikk. Databladet finner du på www.resconmapei.no, søk på produktnavnet. Lykke til.

noen som har vært borti denne ?

oppdatering vil følge, hele greia er fortsatt i tenkeboksen.
Tittet litt på databladene til denne smørja, og ville ikke turt å bruke denne.
Teksten " Miljøfarlig: Kan forårsake uønskede langtidsvirkninger i vannmiljøer." er nok til at jeg ikke ville turt, selv om det her er snakk om noe som forblir over vannlinja.

Ville da heller brukt sigural epoxy, slik som Holger og Tone gjorde. Denne vet man at funker, og er så tett at den burde fungere like fint som en membran
ah, så du fant faktisk databladet, det gjorde ikke jeg.

sigural epoxy, vet du hvem som produserer den ? link ? (mulig jeg kan få epoxy gratis, må bare vite hvem som fører merket)
Etter litt leiting, fant jeg ut at det er Scanox som er oppført som produsent av denne epoxyen.
Her er litt mere info. Rette produktet finner du ganske langt ned på siden, eller ved å søke. Er ikke mann til å klare å lage en god nok link
Både Jernia og Fargerike skal kunne levere denne
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap