God jul tråden (side 2)


Jeg ser stadig nye navn her, så jeg må sende en liten spesiell julehilsen til alle ferskinger
Hihi... Jeg er vel en sånn fersking, så da må jeg jo si takk! Koselig at noen tenker på oss... Trives veldig godt på dette forumet, sjøl om jeg ikke skriver så mange innlegg ennå! Og så er jeg enig i at det var veldig hyggelig med julehilsen fra Akvaforum, slik andre har nevnt.
Julehilsen fra Akvaforum?

....vil det at jeg ikke har mottatt dette si at jeg er eksludert fra det gode selskap? :-o
Kanskje man ikke får om man har valgt bort nyhetsbrev i profilen sin...? Kom i alle fall julehilsen på e-post!
God jul fra meg og!

Jeg fikk også julehilsen på mail, og bursdagshilsen for 8 dager siden
Ønske om en God Jul til alle sammen.
Hunden min har ligget timesvis under treet og tittet på gaven sin som hun vet hun skal få imorgen. (En strømpe med lever, struper, vom osv )

Og slamkryperne, Blubbe og Kåre fikk 5 ganske store sirisser å kose seg med idag, og det er så fint å se at dem er kjempemette og fornøyde etter et sånt måltid
GOD JUL alle sammen!!

Ga meg selv julegave i dag.. 3 stk. Mountain Rock reker. Kule kryp.
Pompel
GOD JUL alle sammen!! Ga meg selv julegave i dag..:-) 3 stk. Mountain Rock reker. Kule kryp.


Hva slags reker er det? Kan du ta noen bilder til dyrebasen?
Føyer meg inn i rekken og ønsker alle en god og velsignet julehøytid!
....same procedure as last year....

GOD JUL åt dokk aill!!

Kos dokk med famili å vænna (...å fesk) i romjula!!
God jul
Hilser alle akvarister ,styre og alle medlemmer i
Haugaland Akvarieklubb en God Jul og ett riktig Godt Nytt År.

Ariel.
Merry New Year and happy... no wait. Happy Merry an d New Christmas. Shit, no that aint it. Uhh, Merry New Happy and... ah whatever u know what i mean (",)


GOD JUL OG GODT NYTTÅR FOLKENS!!!


Hilsen Erik Borgen
[External Image]

Bedre sent enn aldri.
Da jeg er oppe til svigermor i jula, uten bredbånd, er det begrenset med tid til å være på nettet.

Men GOD JUL alle sammen!

Remi,
utrolig vittig bilde.
Jeg har en prikkete sjokolademalle.. tipper min Frida ville kledd nisselue ja
MC Darup,
Ja bildet ble bra til slutt, men fy f** for en jobb med å kle på lua

Tipper ulltrådene hang godt fast i piggene?
Huff ja, mange tråder som ble dratt ut
Får prøve på en annen fisk til neste år
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap