- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Oppdatering ang. Akvaforum i 2022! Gode nyheter! (side 2)
Oppdatering ang. Akvaforum i 2022! Gode nyheter! (side 2)
Postet 14.03.22 kl 10:11
Postet 15.03.22 kl 08:08
GrapejuiceGleder meg veldig. Har savnet et aktivt forum. FB grupper osv bare "gjør det ikke" for meg. :)
Godt å høre!
Det er mange som har det som deg, og sjølv om facebookgrupper har noko for seg, så er det noko anna med dedikerte forum der ein dyrkar hobbyen sin. Informasjonen blir så fort borte og er meir "flyktig" på Facebook.
Postet 15.03.22 kl 08:11
Det gleder meg å høre at akvaforum vil bestå, og det med en etterlengtet oppgradering..
For en som har gått bort fra alle sosiale medier som fjesboka er forum som dette viktig, og det vil bli flere av oss.
Nå har jeg vært medlem en stund, og vært litt aktiv til tider, men jeg har til nå vært avhhengig av godt med aktivitet for selv å være aktiv.
Nå for tiden har jeg lite ressurser, men skal prøve å bidra med mer aktivitet i forumet. Jeg har også planer om å fortsette å oppdatere min tråd, Sharanu's lille verden, med dagens status på akvariet samt følge opp fra mitt forsømte planteakvarie til et akvarie jeg kan bli glad igjenn i.
Jeg ser frem til akvaforum i nytt skall og stå på Holger Lockertsen. Det er bedre at det tar litt lengre tid (uansett grunn) å gjøre det riktig enn å hasteinføre et halvferdig prosjekt som fungerer dårlig.
Lykke til alle sammen, og ha en fin dag.
For en som har gått bort fra alle sosiale medier som fjesboka er forum som dette viktig, og det vil bli flere av oss.
Nå har jeg vært medlem en stund, og vært litt aktiv til tider, men jeg har til nå vært avhhengig av godt med aktivitet for selv å være aktiv.
Nå for tiden har jeg lite ressurser, men skal prøve å bidra med mer aktivitet i forumet. Jeg har også planer om å fortsette å oppdatere min tråd, Sharanu's lille verden, med dagens status på akvariet samt følge opp fra mitt forsømte planteakvarie til et akvarie jeg kan bli glad igjenn i.
Jeg ser frem til akvaforum i nytt skall og stå på Holger Lockertsen. Det er bedre at det tar litt lengre tid (uansett grunn) å gjøre det riktig enn å hasteinføre et halvferdig prosjekt som fungerer dårlig.
Lykke til alle sammen, og ha en fin dag.
Postet 17.03.22 kl 21:06
Medlemskap og annonser
Hei! Kjøpte Plussmedlemskap for noen uker siden, men får fortsatt annonsene. Er det noe du må endre? Trodde det gikk automatisk med medlemskapet 😊
Postet 06.02.24 kl 19:29
Postet 08.02.24 kl 12:38
Postet 08.02.24 kl 14:56
Postet 08.02.24 kl 21:41