Oppdatering ang. Akvaforum i 2022! Gode nyheter! (side 2)

Gleder meg veldig. Har savnet et aktivt forum. FB grupper osv bare "gjør det ikke" for meg.
Plussmedlem
Darkfield
Si ifra om det er noe jeg kan bidra med. Tegnet pluss medlemskap idag! /Jan G M

Takk for hyggelege ord og plussmedlemskap! Skal ikkje sjå bort frå at det ikkje kan vera ting du kan bidra med. Vi snakkes!
Plussmedlem
Grapejuice
Gleder meg veldig. Har savnet et aktivt forum. FB grupper osv bare "gjør det ikke" for meg. :)

Godt å høre!

Det er mange som har det som deg, og sjølv om facebookgrupper har noko for seg, så er det noko anna med dedikerte forum der ein dyrkar hobbyen sin. Informasjonen blir så fort borte og er meir "flyktig" på Facebook.

Det gleder meg å høre at akvaforum vil bestå, og det med en etterlengtet oppgradering..

For en som har gått bort fra alle sosiale medier som fjesboka er forum som dette viktig, og det vil bli flere av oss.

Nå har jeg vært medlem en stund, og vært litt aktiv til tider, men jeg har til nå vært avhhengig av godt med aktivitet for selv å være aktiv.

Nå for tiden har jeg lite ressurser, men skal prøve å bidra med mer aktivitet i forumet. Jeg har også planer om å fortsette å oppdatere min tråd, Sharanu's lille verden, med dagens status på akvariet samt følge opp fra mitt forsømte planteakvarie til et akvarie jeg kan bli glad igjenn i.

Jeg ser frem til akvaforum i nytt skall og stå på Holger Lockertsen. Det er bedre at det tar litt lengre tid (uansett grunn) å gjøre det riktig enn å hasteinføre et halvferdig prosjekt som fungerer dårlig.

Lykke til alle sammen, og ha en fin dag.
Medlemskap og annonser
Hei! Kjøpte Plussmedlemskap for noen uker siden, men får fortsatt annonsene. Er det noe du må endre? Trodde det gikk automatisk med medlemskapet 😊
Plussmedlem
Skal vel i prinsippet forsvinne av seg selv etter betaling, ja.
Mulig Holger må gjøre noen triks?
Jeg har ikke tilganger til å se sånt. Skal høre med han.
Plussmedlem
Hei!
Det skal forsvinne av seg sjølv, så det var litt rart. Har du prøvd å logge ut og inn igjen? Kor er det du ser annonser?
Ja logget ut og inn, men kan prøve det på nytt. Annonsene sees på samme måte som før jeg betalte for medlemskap.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap