6 mosearter fra Malaysia (side 2)
Postet 08.01.06 kl 17:09
Endret: 08.01.06 kl 17:10
Postet 08.01.06 kl 17:23
Endret: 08.01.06 kl 17:23
Postet 08.01.06 kl 22:01
Postet 17.01.06 kl 18:48
Endret: 17.01.06 kl 18:49
Gror så det knaker.... Neida
Det går bra, men noe tregt kan man si. Det tar nok en god måned før jeg kan begynne å høste litt.
Rekene er forresten ferdig pakket i en isoporkasse. Sender den i morgen. Gadd ikke å telle, så det blir ganske mye mer enn 30st. Det er varmt i lufta, så sendingen går sikkert bra.
Det går bra, men noe tregt kan man si. Det tar nok en god måned før jeg kan begynne å høste litt.
Rekene er forresten ferdig pakket i en isoporkasse. Sender den i morgen. Gadd ikke å telle, så det blir ganske mye mer enn 30st. Det er varmt i lufta, så sendingen går sikkert bra.
Postet 17.01.06 kl 19:52
Postet 17.01.06 kl 19:57
fikk mosene i dag men ble litt skuffa over minien da den var ganske brun og trist har du noen ide om han finner denne ute? den tydeligvis blitt dyrket terrestrielt ettersom den hadde en del capsler på seg
erekt mossen i databasen er dette et mikroskop bilde eller noe?:pfår ikke den helt til og stemme med den jeg fikk? tar bilder imorgen
erekt mossen i databasen er dette et mikroskop bilde eller noe?:pfår ikke den helt til og stemme med den jeg fikk? tar bilder imorgen
Postet 26.01.06 kl 13:34
Enig i at minimosen må ha vært dyrket på land. Det ser ut som hele flak fra stein. Endel brunt på bunn.
Den blir veldig fin etterhvert kan jeg love deg.
Erect Mossen er fotografert med ganske stor forstørrelse. Det kommer flere bilder etterhvert. Har ingen hastverk siden mosene tar lang tid å vokse seg fine.
Husk å holde alle moseartene atskilt. Det er no herk å sortere.
Den blir veldig fin etterhvert kan jeg love deg.
Erect Mossen er fotografert med ganske stor forstørrelse. Det kommer flere bilder etterhvert. Har ingen hastverk siden mosene tar lang tid å vokse seg fine.
Husk å holde alle moseartene atskilt. Det er no herk å sortere.
Postet 06.02.06 kl 01:43