Oppblåst buk!? (side 2)

Kan komme diverse biefekter med denne herlige tilstanden: Hunnen gir deg mange nye arbeiddsoppgaver. Oppussing, navneleken, diverse kurs er populært. F.eks lære å puste riktig. Du må selvfølgelig ikke glemme å smile og være akkurat passe enig, ellers kan du fort finne ut at sofaen ikke er så innbydende som du trodde.
Viktige egenskaper er å kunne vise empati og handlekraft.

Siden fruen min er inne på en tilsvarende side som din, så er det sikkert på tide å bremse, ellers så lærer jeg vel min egen sofa å kjenne

Grattis folkens !
Tror jeg slapp billig da sambo hadde samme symptomer. Slapp å varte opp med ekstra mat, slite med store humørsvigninger etc, noe som jo er vanlige symptomer på denne tilstanden.

Hos meg har den nå resultert i husbygging, ny bil (ford galaxy).

Når venter du klekking Holger/Tone?

Nå har jeg seff verdens skjønneste datter, som vokner kl 0545 og hyler som ei stukken gris. Gled dere til søvnløse netter ol.

Sjefen har 2 kolikkunger med hyperalergi. Håper dere slipper det!!

Mikkel
Du har ei flott hoe der, Holger! Du kan nok vente yngel på den om ikke så veldig lang tid. Når det gjelder fòr og stell, vil jeg tro hoa tar seg av det meste den første tiden selv - det kan sågar bli til at hun freser og glefser hvis du vil legge deg borti det hun gjør... Eller så er hun av den andre sorten, som vil at hannen deltar på ALT... Hi hi.

Uansett, gled deg
Gratulerer!!
Hvor mange oppdrettspoeng får du for dette oppdrettet, da?

Jeg har vært borti denne type oppdrett to ganger før, og en av bivirkningene er at fritiden gradvis forsvinner. Plutselig er den liksom bare borte
En meget positiv effekt er jo at slike oppdrett lar seg fint kombinere med akvariehobbyen som helhet.
Det eneste man må være nøye med, er yngelakvariets plassering i hjemmet. For best effekt skal dette helst stå i nærheten av det fineste akvariet i huset slik at yngelen kan nyte synet av annen fisk i daglig aktivitet.

Ellers tror jeg du skal styre unna mygglarvene da dette kan utvikle en avvikende adferd siden.

Lykke til!
Plussmedlem
Tusen takk for alle tips!

Eg har no fått stadfesta at yngelen er på veg, og med ny teknologi har til og med yngelen blitt filma!



Hmm, ser ut som det kan bli et stort kull, Holger!? Ut fra magen å dømme, må det definitivt være en levendefødende. Grattis!!
Ååååå, så fiiiin!! Helt utrolig!! Du og Tone har virkelig noe å se fram til!!! Men jeg kunne ikke se mer enn én???? Jeg som trodde kullet skulle bli stort! Lykke til!!
Plussmedlem
munda
Ååååå, så fiiiin!! Helt utrolig!! Du og Tone har virkelig noe å se fram til!!! :D Men jeg kunne ikke se mer enn én???? Jeg som trodde kullet skulle bli stort! Lykke til!!

Dei kjem ein om gangen! - Og bra er det!! ...puh!
munda
Ååååå, så fiiiin!! Helt utrolig!! Du og Tone har virkelig noe å se fram til!!! :D Men jeg kunne ikke se mer enn én???? Jeg som trodde kullet skulle bli stort! Lykke til!!


Jeg er vel ikke SÅ svær, vel!? *fnys*

Oops, har for vane å snakke før jeg tenker....... Fin mage iallfall,...hvis det hjelper...?.. hi-hi
Tone Andreassen
Jeg er vel ikke SÅ svær, vel!? *fnys* ;-)


Neida, du er så flott atte! Fin mage!

Nysgjerrig som jeg er har jeg lest baby-bloggen Holger linket til (blei nesten litt rørt enda jeg ikke kjenner dere jeg...), og selv om jeg ser Tone har slitt med både det ene og det andre i svangerskapet lurer jeg altså på: Bør ikke egentlig denne tråden flyttes til Oppdrett-forumet? Her er det vel konstatert en gang for alle at den oppblåste buken skyldes yngel...
Grete
[QUOTE=Tone Andreassen]Jeg er vel ikke SÅ svær, vel!? *fnys* ;-)


Neida, du er så flott atte! Fin mage!

Nysgjerrig som jeg er har jeg lest baby-bloggen Holger linket til (blei nesten litt rørt enda jeg ikke kjenner dere jeg...), og selv om jeg ser Tone har slitt med både det ene og det andre i svangerskapet lurer jeg altså på: Bør ikke egentlig denne tråden flyttes til Oppdrett-forumet? Her er det vel konstatert en gang for alle at den oppblåste buken skyldes yngel...

Hehe... Tusen takk Koselig!
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap