Uegnet kokosnøtt hule? (side 2)

Jeg har hatt kokosnøtt-huler og røtter i karene uten at det har skjedd noe dramatisk oppi der.
Da har jeg ihvertfall ikke gjort noe feil
Frosk:
Vet du i hvilken grad det er nøye å koke nøttene? Har kokt dem veldig lenge nå, men er lism fortsatt litt brunfarge igjen på vannet.. :S
Har skylt det jeg har brukt i kranen og så hatt de oppi.Ingen koking..
Så svaret må bli,at det avhenger av deg om du vil ha vannet helt krysatllklart eller om det skal være litt farget?
Etter noen vannbytter vil denne fargen i karet bli borte,det har den i hvetfalll blitt her hos meg.Og har ikke sett at fiskene har blitt påvirket av dette i mine kar
Ok. Takker for svar.
Skal få pappa til å skjære ut åpning med stikksag
Ja det lønner seg å få noen som kan slikt
Fisken kommer til å trives med gjemmestedet sitt.
Jepp Nå har vi fikset det. Ble fine hull med drill og stikksag Så nå skal jeg koke dem litt mer, og putte dem oppi Blir sikkert fint
Å nå var det min tur til å finne denne tråden, hvor jeg fant ut at det ikke er farlig med litt mugg innvendig, bare d kokes godt før d puttes oppi karet =)
Kampfisken Gunnar som skal få sjekke ut den tenkte jeg... (ikke oppkalt etter noen, navnet poppet opp under en tlfsamtale med min søster) =p
Å nå var det min tur til å finne denne tråden, hvor jeg fant ut at det ikke er farlig med litt mugg innvendig, bare d kokes godt før d puttes oppi karet =)
Kampfisken Gunnar som skal få sjekke ut den tenkte jeg... (ikke oppkalt etter noen, navnet poppet opp under en tlfsamtale med min søster) =p
Tilfeldig bekjentskap
© Trond Gimre
Reklame for plussmedlemskap