- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 2)
Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 2)
Postet 04.02.06 kl 14:53
Postet 06.02.06 kl 15:02
Postet 06.02.06 kl 15:26
Bengt FossliJoda du har det så fint så. Det rubin akvariet er du fornøyd, jeg går rundt og tenker på et sånt nemlig. Har du ekstra lys og hvordan er muligheten evt til å sette i ekstra lys.
Jeg har ikke ekstra lys, men det skal visst være greit å sette inn mer.
Toppen består av tre deler, den ene er skinnen hvor lyset sitter.
Så man kan sette inn en til slik skinne, og få en smalere tredjeskinne.
Evnt sette inn så mange lysskinner at man ikke trenger en ekstra "dekke-skinne"
Håper jeg forklarte meg noenlunde forståelig
Postet 06.02.06 kl 15:37
Inaktiv bruker
RE: MC Darup!
Du har det så KOSEY atte!
Very nice indeed.
Very nice indeed.
Postet 06.02.06 kl 16:19
Postet 06.02.06 kl 17:17
Postet 06.02.06 kl 19:57
anetteKoselig! Jeg noterte meg nok mest den strategisk plasserte katteklatretingen :D ...lar vi katten leke?
Min katt bryr seg ikke, men vi passet en katt rundt jul.
Hun lå ofte der og siklet.
Og når jeg matet var hun kjapp frampå for å titte ned i foringsluka.
Hun pleide forresten å ligge på toppen av karet og fiske scalarer, de er jo så nysgjerrige.
Godt det var glass i mellom :P
Postet 06.02.06 kl 21:02
Postet 06.02.06 kl 21:05
vi har to katter, den ene kunne ikke bry seg mindre om akvariene (den er bare opptatt av ørkenrotta), mens den andre er glad i akvariene (litt rart egentlig for den liker ikke fisk) men ihvertfall har den en dendens til å ligge oppå det ene akvariet og se ned på et av de andre. Og når øreålene tar seg en runde i akvariet står den på to langs og prøver å fange ålene med frampotene (han kan godt finne på å hoppe rundt på bakbeina mens han jakter iherdig på ålene.. som ganske greit overser ham)
Det er morro med dyr
Burde egentlig fått lagt ut et bilde av akvariekroken(ehh lekekroken til jentungen)
har nå samlet de fleste akvariene i en krok, på den ene langveggen står det for tiden et 70L et 96L og et 325L kar etter hverandre, på kortveggen står det et 190L kar og på den andre langveggen står det en veggseksjon (med en 60L kar)
Ikke rart at jentungen koser seg i lekegrinda
Det er morro med dyr
Burde egentlig fått lagt ut et bilde av akvariekroken(ehh lekekroken til jentungen)
har nå samlet de fleste akvariene i en krok, på den ene langveggen står det for tiden et 70L et 96L og et 325L kar etter hverandre, på kortveggen står det et 190L kar og på den andre langveggen står det en veggseksjon (med en 60L kar)
Ikke rart at jentungen koser seg i lekegrinda
Postet 07.02.06 kl 10:21
Postet 07.02.06 kl 10:25
Postet 07.02.06 kl 12:21
gamle bilder av pus og 190L akvariet
JA på bildet står sola og skinner på karet, det har blitt gjort noe med
Den rota som flyter rundt der syntes jeg var ganske artig, skulle være en form for flyterot, eneste problemet var at den gadd ikke å flyte mer enn et par uker, og at det grodde massive mengder sopp på den.. så den forsvant fort igjen
Nå er det noen hule steiner der istedenfor, noe som malawiene er veldig glad for
JA på bildet står sola og skinner på karet, det har blitt gjort noe med
Den rota som flyter rundt der syntes jeg var ganske artig, skulle være en form for flyterot, eneste problemet var at den gadd ikke å flyte mer enn et par uker, og at det grodde massive mengder sopp på den.. så den forsvant fort igjen
Nå er det noen hule steiner der istedenfor, noe som malawiene er veldig glad for
Postet 07.02.06 kl 12:24
Postet 07.02.06 kl 15:31
MC DarupSå ut som pusen hadde det himmelsk :) Forresten har denne tråden glidd ut, men det er bare koselig :)
hehe kan vel ikke være så farlig at tråden sklir ut når en av dem som er aktivt med på å få den til å skli ut faktisk startet tråden
Det er hyggelig med tråden som sklir ut på denne måten av og til.
Pus er glad i akvariet, har flere ganger opplevd at han har satt seg foran akvariet og sittet der i timesvis
Postet 07.02.06 kl 16:50
Postet 07.02.06 kl 17:42
Rogerhehe kan vel ikke være så farlig at tråden sklir ut når en av dem som er aktivt med på å få den til å skli ut faktisk startet tråden :) Det er hyggelig med tråden som sklir ut på denne måten av og til. Pus er glad i akvariet, har flere ganger opplevd at han har satt seg foran akvariet og sittet der i timesvis
Fnys
Jeg mente det ikke som kritikk, mer som en morsom observasjon.
Begynte med et lekkert drømmekar, så over til hvordan vi har det hjemme.. til katter.
Jeg synes det er veldig koselig, og håper flere legger inn bilder av akvariene i "husmiljøet".. både med og uten katter
Postet 07.02.06 kl 21:48
Postet 07.02.06 kl 23:11
Postet 08.02.06 kl 06:38
Postet 08.02.06 kl 06:57