- Hjem
- Forum
- Design / Aquascaping
- 19-liter mosekar. (side 2)
19-liter mosekar. (side 2)
mona oMitt siste forslag:-) Mange synes kanskje det er en litt kjedelig fisk, pga dens mer fargerike slektning... men det synes absolutt ikke jeg! Den jeg nå tenker på er råfin! Karet ditt, med sin litt dunkle stemning passer perfekt til den jeg nå foreslår; hva med noen [b]sorte Neontetra[/b]? De ville skli rett inn der!
Njæi... Vil gjerne ha noe jeg kan leke oppi der jeg, vettu
Var ikke meningen at dette skulle bli en sånn "Hva slags fisk skal jeg ha"-tråd altså. Det kommer helt sikkert til å flytte inn noen lekkerbisker veldig snart
Ville bare vise frem mosekaret jeg har satt opp, jeg
Postet 17.02.06 kl 21:37
Postet 17.02.06 kl 21:40
Postet 17.02.06 kl 21:49
Postet 17.02.06 kl 21:52
Tone AndreassenVar ikke meningen at dette skulle bli en sånn "Hva slags fisk skal jeg ha"-tråd altså. Det kommer helt sikkert til å flytte inn noen lekkerbisker veldig snart ;-) Ville bare vise frem mosekaret jeg har satt opp, jeg :-D
Ikke for å ta opp hva-slags-tråden igjen, men jeg vet om en som har krystallrekebebiser... Kunne det vært interessant?
Hilsen Kirsti
Postet 18.02.06 kl 00:03
Postet 18.02.06 kl 00:06
Postet 18.02.06 kl 00:14
Wow Ikke værst. Dette er eksklusive reker..... For dem som gidder å bry seg om reker, da
Du kan holde krystallreker og kirsebærreker i samme akvarium. Artene kan ikke krysses. Du må isåfall luke kirsebærreker litt oftere slik at de ikke fortrenger krystallrekene. Jeg har selv begynt å holde opptil to arter reker i samme akvarium siden jeg ikke har akvarier nok ellers.
Hmm... Kjøpte meg to nye arter i dag, men det får bli en annen tråd
Du kan holde krystallreker og kirsebærreker i samme akvarium. Artene kan ikke krysses. Du må isåfall luke kirsebærreker litt oftere slik at de ikke fortrenger krystallrekene. Jeg har selv begynt å holde opptil to arter reker i samme akvarium siden jeg ikke har akvarier nok ellers.
Hmm... Kjøpte meg to nye arter i dag, men det får bli en annen tråd
Postet 18.02.06 kl 00:15
Postet 18.02.06 kl 00:17
KirstiDa blir det k-bebser og bebsetøy :-)
Gleder meg!!
Ikke lite heldig, jeg...!
Håvard Støre AndresenWow:) Ikke værst. Dette er eksklusive reker..... For dem som gidder å bry seg om reker, da;) Du kan holde krystallreker og kirsebærreker i samme akvarium. Artene kan ikke krysses. Du må isåfall luke kirsebærreker litt oftere slik at de ikke fortrenger krystallrekene. Jeg har selv begynt å holde opptil to arter reker i samme akvarium siden jeg ikke har akvarier nok ellers. Hmm... Kjøpte meg to nye arter i dag, men det får bli en annen tråd:)
Takk for tips! Nå gleder jeg meg enda mer
Postet 18.02.06 kl 00:20
Postet 18.02.06 kl 02:08
Postet 18.02.06 kl 11:31
Postet 18.02.06 kl 12:14
Tone AndreassenHar veldig lyst på en stim Boraras brigittae...
Brigittaene er fine da! Jeg fikk med tre små blindpassasjerer da jeg kjøpte otto'er på Majorstua i fjor, og rakk å få litt sansen for dem... Hadde ikke hjerte til å avlive dem bare fordi de ikke passa inn med søramerikanerne mine, så jeg lot brigittaene gå med dem mens jeg planla å sette opp et eget kar og selvsagt kjøpe noen flere. Dessverre tok de kvelden før jeg kom så langt...
Men over til hovedsaken: Mosekaret var nydelig! Tror nok det må i favoritt lista mi... Blir spennende å se hva slags beboere som kommer!
Postet 18.02.06 kl 12:48
Endret: 18.02.06 kl 12:49
Postet 18.02.06 kl 14:08
Da svømmer det en nyyydelig stim med boraras brigittae rundt i mosekaret sammen med et flott par honninggurami.
En rødnese-reke har også flyttet inn.
*sukke tilfreds*
En rødnese-reke har også flyttet inn.
*sukke tilfreds*
Postet 18.02.06 kl 17:41
Det var en usedvanlig vakker liten fisk
Regner med at du nå ordner biffen mht bilde av den i fiskebasen?
Fant [URL=http://www.aquariumfish.com/aquariumfish/detail.aspx?aid=19844&cid=4150&search=]litt info og bilde av den her[/URL], og den var flott!
Blir den virkelig så rød under gode forhold og rett lys?
Regner med at du nå ordner biffen mht bilde av den i fiskebasen?
Fant [URL=http://www.aquariumfish.com/aquariumfish/detail.aspx?aid=19844&cid=4150&search=]litt info og bilde av den her[/URL], og den var flott!
Blir den virkelig så rød under gode forhold og rett lys?
Postet 18.02.06 kl 18:16
Endret: 18.02.06 kl 18:16
Postet 18.02.06 kl 18:19
Postet 18.02.06 kl 19:23
Postet 18.02.06 kl 20:50