- Hjem
- Forum
- Levendefødere
- Gravid Sverddrager? (side 2)
Gravid Sverddrager? (side 2)
Postet 13.03.06 kl 23:01
Et spørsmål
Yngelen har nå klart seg i to uker og det er bare to ting jeg lurer på...
1. hvor lang tid tar det før yngelen er såpass store at de kan slippes ut blandt de andre fiskene (sverddrager, kampfisker, skivetetra og neontetra) uten å bli åte/fôr?
2. Hvor mange uker/måneder tar det før yngelen blir kjønnsmodene?
1. hvor lang tid tar det før yngelen er såpass store at de kan slippes ut blandt de andre fiskene (sverddrager, kampfisker, skivetetra og neontetra) uten å bli åte/fôr?
2. Hvor mange uker/måneder tar det før yngelen blir kjønnsmodene?
Postet 29.03.06 kl 21:23
Gurami1. hvor lang tid tar det før yngelen er såpass store at de kan slippes ut blandt de andre fiskene (sverddrager, kampfisker, skivetetra og neontetra) uten å bli åte/fôr?
Vet ikke om du har sluppet dem ut til de andre fiskene enda, det er jo en stund siden du postet innlegget ditt.
Når du har kampfisker så er jeg veldig i tvil. Mine kampfisker (har ikke de lengre) oppførte seg nesten som en katt som jaktet på mus. Lå på lur og slo til. Spesiellt hannen var veldig aktiv.
Vil nesten tro at det gå bra nå. Yngelen er vel nærmere 4 uker. Om du har endel planter og gjemmesteder i akvariet vil nok de sterkeste overleve. De begynner å bli flink å passe på seg selv nå.
Postet 14.04.06 kl 18:57
Postet 23.04.06 kl 20:48
Postet 12.05.08 kl 20:54
Postet 13.07.08 kl 22:01